Kako izbeći gužve do mora i zašto su se zapalili automobili na auto-putu Bar-Boljare?

Ostavite komentar


  1. Svaka ulaz/izlaz rampa pocinje punom linijom i zavrsava se punom linijom, takodje zaustavna traka je odvojena punom linijom. Ali to verujem da i vi znate.
    Zanimljivo je da u nekim zemljama postoji puna linija izmedju najsporije i prve sledece trake u zonama ukljucenja koja onemogucava „bezanje levo“ vozila u najsporijoj traci kada se vozilo ispred njega ukljuci iz trake za ubrzavanje. Kod nas to naravno ne bi imalo nikakvog smisla jer se inace ni pune linije izmedju traka istog smera ni u ravni asfalta ucrtana ostrva nesto znacajno ne postuju. Ako postoji sistem koji ce vozace nauciti da postuju oznake na kolovozu, ja pozdravljam njegovu upotrebu.

  2. Sistem osmišljen samo da obicnom narodu uzima pare a uopste ne brinu o povećanju opšte bezbednosti u saobraćaju. Sto se kamera tiče snimaju samo ono sto im odgovara (naplatna rampa Doljevac i 2 min snimka koje ke video samo predsednik)…

  3. Ovaj profesor je prodavac magle. Veliski strucnjak. Iz samo teksta svakom ko iole nesto zna o zadatoj temi je jasno da lupeta

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. mart 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.