Pomoć mladim LGBT 1Foto: Freeimages Kathy Belge

LGBT kampanju #bićebolje videlo 100.000 ljudi na Facebooku za pet dana, saopštili suInicijativa za demokratsku tranziciju (DTI) i Loud & Queer (LnQ).

Oni su pokrenuli kampanju uz podršku Kancelarije za ljudska i manjinska prava Vlade Srbije koja će trajati mesec dana. U saopštenju se navodi da su mladi ljudi ranjiva populacija, a to je posebno izraženo kod njihovih LGBT vršnjaka.
 
Zbog nasilja, diskriminacije i odbacivanja roditelja i okoline koje doživljavaju, mlade LGBT osobe su značajno sklonije simptomima depresije, a čak 30 odsro ima tendenciju da pokuša samoubistvo, naspram šest odsto njihovih vršnjaka iz heteroseksualne populacije, navodi se u saopštenju.
 
Umesto da tinejdžersko doba, kada je kreativni potencijal u punom naboju, posvete osvajanju sveta, mnogi članovi LGBT zajednice žive u strahu, depresiji, osećaju isključenosti i teskobe.
 
Zato su DTI i LnQ uradili seriju spotova sa LGBT osobama koje su prošle kroz tu životnu fazu, kako bi sa mladima podelile svoja iskustva i načine na koje su rešavale probleme koje su imale zbog svoje seksualnosti u mladosti.
 
Rešavanjem svojih problema, one su prošle kroz uspešan proces prihvatanja od strane najbliže okoline, a osnovna poruka mladim LGBT osobama je da će vremenom život postajati lakši i bolji, kaže se u saopštenju.
 
Spotovi su šerovani na društvenim mrežama u prvoj nedelji kampanje, a videlo ih je preko 100.000 ljudi za samo pet dana. Kampanja #bićebolje realizovana je uz podršku Kancelarije za ljudska i manjinska prava Vlade Srbije i trajaće mesec dana.
 
Pored emitovanja spotova planirane su kampanje na lokalnom nivou kao i organizovanje tribina u Nišu, Kragujevcu, Beogradu i Novom Sadu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari