Blic: Fijat potvrdio da će se novi terenac sa sedam sedišta proizvoditi u Srbiji

Ostavite komentar


  1. Samo je pitanje da li i dalje pod kolonijalnim ugovorom kao za FIAT 500L ili ce drzava konacno da se prizove pameti i da pocne ponovo da pregovara i da jednom vec kasira i porez!?

    1. Хех, баш сте наивни. Оног тренутка када би држава тј. Вучић (то вам данас дође исто) престала да плаћа Фијату његове робове, испарили би из Србије у виду ластиног репа. То би међутим било веома добро иако то Срби не схватају – фирма коју субвенционишете и која служи режиму као параван за пљачку фактурисањем увоза делова за склапање а узгред вам оставља само загађење не треба ни задржавати.

      1. @Boba: Ovo što ste napisali recite porodicama „robova“ koji kuluče (ne u FIJATU, jer slovo J ne znači ništa, već u FIAT-u) Oni danas bar imaju nekakav prihod za lični život i školovanje dece. Ne brinete Vi što radnici rade robovski posao za mizernu platu, već Vam je krivo zbog onoga ko je realizovao posao do kraja. Uzgred FIAT je doveden pre sadašnjeg rukovodstva. Subvencije države može dobiti i firma iz Srbije, ali mora imati sopstvena obrtna sredstva neopterećena hipotekama i kreditima i tržište.

        1. Ako se pogledaju renderi novog modela terenca ocigledno je baziran na TIPU i trebao je da se proizvodi u Turskoj. Dok bi novi elektricni FICA trebalo da se reinkarnira u Sumadijj.
          Ali Italijani ne ispustaju najprofitalniji model.
          Izgleda da je eu ela da utesi Srbiju sto nije dosao Foksvagen vec ga je Merkelka zbog duga Erdoganu sto je primio najvise izbeglica (od 5.000.000 do 10.000.000) I cije bi pustanje izazvalo gotop Evrope i evropskih vrednosti.
          Nego ni utesna nagrada nije loss i sa nibridnim motorom ce sigurno oziveti gamu FIAT 500 L jer je on jako zilav, pogotovo sto su Opel, Sitroen, Pezo i Ford izbacili iz proizvodnje slicne modele.
          Neko ovde piss o tome koliko je Srbija dala i daje FIATU ali je to sigurno deset puta manje of onoga sto daje Turska. Tim pre sto neke obaveze koje su ugradjene u ugovoru ( obilaz ica oko Kragujevca, auto-put Kragujevca -Batocina, Moravski Koridor, i auto-put do Bara, kao i snage evitalizacija pruge Beograd-Bar, kao i kupvina Luke Bar cak) nisu ni dan-danas ispostovani i nisu ni u zacetku, cak.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.