Država svim sredstvima protiv CarGo-a

Mere Ministarstva saobraćaja protiv nelegalnih taksista ili jedne kompanije

Ostavite komentar


  1. Odvajkada su taksisti oči i uši službe državne bezbednosti i kao takvi zaštićeni kao beli medvedi u svakoj vlasti

    1. Slično je i u delu prevoza robe. Uvedene su licence za auto-prevozničke privredne subjekte a divlji auto-prevoznici bez licence i dalje prevoze robu u javnom saobraćaju…

      1. Ne Laki, ja sam licencirani privredni subjekt za prevoz robe u javnom saobraćaju koji ima istih problema zbog „divljih auto-prevoznika“.

  2. Krsi se zakon i tako sto,Car-Go uposljava,vec zaposlene vozace GSB-a i Hitne pomoci(drze 2 radna mesta),a legalni taksisti ne mogu ni redovnu platu da zarade od ovakvih padobranaca!

    1. Sanja, ne znam da li je pošteno zarađivanje plate sa sve integrisanom turbinom i nakucavanje vožnje kako se taksisti hoće?! Ili, pak, dranje stranaca i naplaćivanje vožnje 30 evra za dve ulice?! Naravno, narod se okrenuo car go aplikaciji kao jedinom poštenom i transparentnom načinu prevoza.

      1. Petko, verovatno pišete o prevarantima sa taxi obeležjima,jer u suprotnom vaše pisanje je besmisleno. prevara,mita i korupcije ima u svakoj delatnosti,na našu žalost,ali to vama ne daje za pravo da generalizujete.

        1. Vecina taxi udruzenja rade preko aplikacije gde mozes priblizno da vidis cenu, tako da ne znam kako mogu da te deru!

        2. Petko,to kradu divlji taksisti,a regularni ne smeju ni da pomisle,zato nemojte generalizovati taksiste,dok drzava ne iskoreni divljake,ljaga ce padati na postene taksiste!

        3. Petko,kradu divlji taksisti,i sve dok se drzava ne obracuna sa njima,tako ce padati ljaga na postene legalne i kulturne taksiste!

  3. Kako ne shvatate to je isto kao recimo ova situacija:
    -da bi otvorio menjačnicu treba ti sertifikat za obavljanje menjačkih posolova, da nisi krivično osuđivan, posebna oprema, instaliranje softvera,plaćanje obaveza prema državi itd itd… (u ovom slučaju poređenje legalni taksista)
    -onda se pojavi ulični diler ispred menjačnice i krene da mota jezikom devize, devize, devize(kao 90′) i daje usluge menjača. (u ovom slučaju prevoznici koji se bave prevozom na nezakonit način poput cargo, cameo..)

    1. Gorane 100 % si u pravu. Upravo je to suština. Hoće na nezakonit način da vrše prevoz putnika

    2. U potpunosti se slažem sa tobom Gorane daš malo veći kurs i stranke prezadovoljne

    3. Upravo zato sluzi vozacka dozvola! kako mogu da vozim svoju decu, a ne mogu drugog putnika. onda tom logikom niko osim taksista ne sme da vozi auto..

  4. Profesionalnim vozačima je propisno 0,0 promila alkohola u krvi, a ovima koji to nisu 0,3 promila. Možda zato nasmejani prevoze putnike, decu, porodilje…

  5. Jedini reformski zahvat i cilj vladajuce klike je razaranje svega sto je normalno, posteno, cestito.

    1. Da li normalno znaci nezakonito,ili posteno znaci neregistrovano ili je cestito prikriveno bezobrazno?

  6. Nisam zadovoljan zaradom od moje pekare/farbare,apoteke,kioska/npr. otvoreno ih je nekoliko u neposrednoj blizini.Želim da ostvarim dodatni prihod vozeći taxi.Nema šanse.Taksista nezadovoljan prihodom kao od šale otvara pored mene pekaru,apoteku.kiosk,butik?????

  7. Ova rečenica mi je vrh ovog teksta „pa smo postavili pitanje Ministarstvu da li je i u drugim slučajevima nesprovođenja zakona, poput nelegalne gradnje …… sazivala ovako sveobuhvatne radne grupe.“ Da li to znači, kako oni mogu da krše zakon , a drugi ne? I kada će za mišljenje po ovom pitanju, da se obrati stručnjacima saobraćajne struke kompetentne da uređuju javni prevoz. Eto naprimer prof. Milomiru Veselinoviću koji se ceo život bavio ovim problemima. A ne da laik za tu oblast Guberinić vodi glavnu reč, nameće svoje standarde i čiji je jedini motiv visok profit preko tuđe grbače.

    1. Bravo Ksenija , nista ne big dodao , osim da po gradovima u Srbiji posto je ljudi koji nude poslovanje za CAR GO kompaniju , pa cak I taxistima koji nisu clanovi udruzenja . Bez stida , ostavljajuci kontakt telefon . Nedavno je moj kolega imao slicno iskustvo u Kragujevcu , ( gde je inace situacija katastrofalna – samo nam is Car Go Cali ) , imao slican razgovor . Pretvarajuci se da je zainteresovan na pitanja o placanju poreza I oaveza prema drzavi I cene koja ce se primenjivati , Car Go predstavnik je odgovorio : “ …ma ne places Nikon nista samo radis , aplikaciju dobijas beslatno …..a cena , pa cena ce biti eto 10 dinara jeftinija od najeftnije tarife u gradu …“ Toliko o Car Go . A za obizavaoce istih , mogu da kazem samo jedno . Gospodo , sirotinja se nikad nije vozila taxijem . Idite atobusom , peske ako nemate novac da isti platite . Malo ste pobrkali loncice .

  8. CarGo je najposteniji taxi prevoz u gradu Beogradu. Ovi nazovi taxi mafijasi od stajge do Terazija naplate tri puta skuplju voznju od CarGoa i pojeo vuk magarca bilo kome da se zalis. CarGo je super.

    1. Idi peske sine , jer kad te taj cargo bude slupao , malo ce ti poskupo ispasti voznja , I opet kazem , sirotinja nikad nije koristila taxi usluge . Ako nemas pare , pesaka prijatelju . Nekoj da doniras hrvatske tajkune .

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.