Er Srbija obeležava 90. godišnjicu specijalnim amblenom

Ostavite komentar


  1. Kompanije JAT i za njim JAT Airways pa AirSerbia nisu naslednici ili nastavljači kompanije Aeroput. Aeroput je osnovan kao privatno preduzeće, a zajedno sa ostalim takvim kompanijama formalno-pravno je ugašen decembra 1947. dok je JAT osnovan pre toga, aprila iste godine.

    Sve pobrojane kompanije jesu središnji deo naše vazduhoplovne tradicije ali AirSerbia nije naslednik Aeroputa niti je fer da proslavlja 90 godina jer nema takvu istoriju. U vazduhoplovnom svetu takvi detalji se poštuju, pa su knjige i knjige ispisane o istorijatima kompanija, eskadrila/skvadrona, pukova/vingova/gešvadera, sa relativno striktnim tumačenjem sledbeništva i tradicija.

  2. Ako je tako, zasto onda Air Serbia osporava tuzbe radnika JAT, penzionera JAT i bivsih radnika JAT koji traze akcije te kompanije tj obecanej akcije JAT, te akcije su trebali da dobiju i gradjani Srbije. Ali su najvise osteceni radnici JAT jer je sve vredno preslo u Air Serbia a on da bi dobili akcije JAT nisu mogli da traze akcije koje su dobili gradjani Srbije.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.