Građani će taksistima plaćati nove automobile iz budžeta

Ni predstavnici taksi udruženja ni država ne žele da govore o detaljima dogovora postignutog sa predsednikom Aleksandrom Vučićem

Ostavite komentar


  1. Ako je ovo tacno , svi na izbore i glasati protiv ove vlasti .
    Dodatni razlozi protiv ove vlasti su :
    – ekstremno visoki racuni za komunalne usluge ,
    -skupa struja,
    -skupo gorivo ,
    -visoki porezi ,
    -skupa hrana .
    -niska primanja .

  2. Kad su poljoprivrednici protestvovali između ostalog i za neisplaćene subvencije, Vučića je bilo baš briga. Zemljište je razdeljeno lažnim Arapima i Tenisu koji više niko ne pominje, subvencije poljoprivrednicima se i dalje ne isplaćuju, ali za taksiste ima…

      1. Krenuše paori onomad, sa sve traktorima i mehanizacijom da blokiraju Beograd. Samo im žandarmi ne dadoše da priđu gradu, a ne da blokiraj centar. Mi se sećamo unazad dve, dve i po godine.

      1. Tačno tako. Ja sam taksista i ne očekujem od toga ništa, a sem toga u situaciji kad ne znam koliko će još dozvoliti taksiranje na crno ne mogu ništa ni da planiram. Sem toga, dobili smo info da su te subvencije ustvari od sredstava EU namenjenih za to, tako da neće to plaćati građani Srbije ako uopšte bilo kome nešto bude i plaćeno.

  3. To je krajnji bezobrazluk. Država opet sve svaljuje na ledja poreskih obveznika. Prave se ludi da ne znaju da su taksi firme svuda u svetu privatne i ponašaju se kao da smo i dalje u Brozovoj državi.

    1. Pa sta mislite, prijatelju, preko cijih ledja i novcanika se placaju predizborne kampanje i turneje Vucica i njegove verne publike luzera sa sendvicima, flasicama i zastavicama ?

  4. Posle režimske pešadije profesionalnih navijača dobijamo i režimske motorizovane jedinice.

  5. Klasicni taxi je proslost u mnogim svetskim metropoloma,a razne varijante organizovanja prevoza putem interneta sa svakodnevno razvijaju.Sa 5G mrezom ce sigurno doci jos mnogo novih sistema.Niko ne pominje to da se postepeno ukida gotovinsko placanje,sto novi sistemi omogucavaju.Cega se Vucic dohvati to je sigurno u startu propalo.

  6. Sada su na potezu gradjani. Ja ili gradski prevoz ili peške. Taksisti treba nešto i da nauče.

      1. Evo ja već 10 godina ne ulazim u taksi, ni kada kasnim na posao, ni kada je gužva. Lepo čekam gradski prevoz ili pešačim. U taksi nikada više.

  7. Mozda bi mogli i da svratimou slobodno vreme , da im pospremimo po kuci, nacepamo drva ili skuvamo corbicu ?

  8. Nesposobnost vlasti da rešava probleme već da ih gomila i sklanja pod tepih od očiju javnosti se i dalje nastavlja. Zakulisane i ne transparentne radnje su se toliko namnožile da će uskoro taj balon morati da pukne. Politika populizma sa jedne strane i politika davljenja sopstvenog naroda su u koliziji. Najavljuju se povećanja plata i penzija a isto tako i cena svega i svačega tako da kada se svode računi opet sve ode državi. Narod se guši od laži i obećanja. Naš predsednik NOVI MILOŠ OBRENOVIĆ je našao da privatnicima daje subvencije iz svog džepa jer očito da su pare gradjana u njegovom džepu. Ako taksisti ucenju državu i gradjane a on ih smiri davanjem novca, šta je to. Kako se to zove. Generalno mi nemamo ni D od države. Imamo mrežu poltrona i koristoljubljivaca čvrsto upletenu na čelu sa AV. Srbija prvi put u svojoj istoriji ima gomilu neznalica u svojoj državnoj aparaturi.Pozdrav.

  9. Koliko Car:Go dobija besplatnog marketinga 🙂

    Ja cak mislim da je racionalno da drzava subvencionise i takstiste (ukoliko i oni redovno placaju porez). Ipak je od znacaja da su nam na ulicama automobili koji manje zagadjuju, bolje izgledaju itd.

    Al u svakom slucaju, mene taksi vise videti nece.. CARGO ALL THE WAY

  10. Blokada je bila naručena od strane vlasti da nije razjurili bi ih prvog dana. To se videlo kada se narod pobunio protiv cene benzina. Drugo, ako država bude poklanjala vozila, šta mislite koji će proizvođač biti, prvo slovo š…

  11. Gradjani ce placati taksistima nova vozila iz budzeta….Izgleda da je novinarima vaznije da imaju provokativan naslov nego da daju cinjenicno stanje..Nikada vise laznih vesti u medijima Srbije….treba ih sve pogasiti i poceti iz pocetka.Ako ce gradjani placati vozila i ako je to sustina recite nam na koji nacin koja vozila koja suma i kada???????

  12. Da li mi je dobra računica? Ako recimo ima ukupno 20.000 taksista u Srbiji koji će dobiti ovaj novac i ako je tačno ono što se načulo na N1 da će svaki dobiti po 5000 evra, to kad se pomnoži izađe na 100.000.000 evra (sto miliona). Pade mi onda na pamet, da ako je vlast već tako galantna da olako daje tolike pare taksistima, koliko li onda uzimaju za sebe?

  13. Ovo je pravi razlog protesta taksista:
    „Međutim, svi oni koji duguju državi novac za porez, a procenjuje se da je to gotovo polovina od 7.000 taksista, moraće, da dug izmire do 5. novembra. U suprotnom neće moći da obnove svoje dozvole.“ Garantovano im je AV obecao da nece morati. Briga njih za „CarGo“, oni jednostavno ne zele da se zakon sprovodi za njih, ali hoce za „CarGO“ koji NAVODNO zakon krsi. A oni sto ne placaju porez GODINAMA ne krse zakon? Lepo neko rece, NIKAD vise u taksi, posebno ne u Beogradu.

  14. Koliko glupa prica novinara koji je pisao da vise necu da vas podrzavam a kamoli da citam.a sto se tice komentara strasno pa vi ste ljudi nezadovoljni vasim zivotima pa se ovde praznite sve negativno strasno.

  15. Ja idem iz ove zemlje. Razmisliću o povratku kad ova zemlja počne mene obrazovanog da tretira isto kao taksistu sa 40 dana kursa za B kategoriju.

    Menjaju zakone za paušalce – za šta?! Da novac koji meni uzmu daju taksistima? Za koje taj isti zakon ne važi i koji već zarađuju više od mene?!

    1. Svako ima svoj način. Taksisti blokiraju ulice, advokati blokiraju sudove, programeri odlaze iz zemlje…

    2. Svako ima svoj način. Taksisti blokiraju ulice, advokati blokiraju sudove, inženjeri odlaze iz zemlje…

  16. Po kom ovlašćenju predsednik pregovara sa taksistima.? Gde piše da on to može i ima pravo da radi.? Šta je on tu obećao, na čiji teret idu subvencije. Da li to znači da on može da daje kome i šta mu padne na pamet.
    Trebalo je prvo da vrati oteto penzionerima, normalno sa kamatom.
    Mogao bi i da kaže, pravnik je, da li Kar go posluje zakonito po njegovom mišljenju i ko stoji iza te kompanije.
    I na kraju, a da počnemo da odmotavamo, Krušik, Oliver, Mali, SavaMala……. Itd,

  17. Taksisti,dobicete ono….sto vec imate /bar bi trebalo..Jedino sto cete izgubiti su musterije.Ali njih ni ne zasluzujete.

  18. Subvencionisanje kupovine taksi vozila bi bio odličan potez obzirom da se u većini evropskih država odavno koristi subvencionosana kupovina ekološki prihvatljivih vozila kao jedan od vidova borbe za zaštitu životne sredine. Da Srbija ne bi postala groblje polovnih dizelaša, pametno je omogućiti ovakvu kupovinu prvo taksi servisu kao masovnom javnom prevozu, a zatim i ostalim građanima. Uostalom u Hrvatskoj se ovakav vid subvencija pri kupovini ekoloških vozila koristi od 2017.god., zašto bi mi bili gori.

  19. To je potpuna LAŽ. Novac za subvencije nije iz budžeta, jer ga tamo i nema. Novac je namenska donacija EU koja je aktivna od prošle godine

  20. Svaka čast. Od problema je napravio posao za prodaju velikog broja vozila, a subvencijom države svoju privatnu vojsku pojačaće taksistima. I sve to pred izbore. Slučaj za udžbenike!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.