Izvršni direktor SBB: Zahtevamo jednake uslove kako bismo proširili mrežu na celu Srbiju

PROMO TEKST
Izvršni direktor SBB kompanije Milija Zeković

Ostavite komentar


  1. Nece da moze,da vas to june mune.Znaju oni vrlo dobro sta rade.A mozda je i kasno jer su oni zadojeni i idoktrinirani sa dugogodi[njim ispiranjem mozgova programima koji se emituju sa rezimskih tv-a sa nacionalnom frekfencijom.Bolest je uzela maha ,popravke nema za dugi niz godina.A to sto trpite ekonomsku stetu zbog nelojalne konkurencije je posebna prica.Nadajmo se da ce jednog dana doci kraj ovoj bolesti.

  2. Zivim na Vracaru, potpuni monopol Telekoma i Yetela. Ne daju SBBu da provuce optiku godinama. Moramo preko krovova koaks da dovodimo. Monopol koji traje skoro 2 decenije. A ja samo zelim optiku. Sramno

  3. Koristim usluge SBB-a,godinama,od njihovog dolaska u Niš.Što se tiče EON-a i popravke kvarova,zaista sam zadovoljan.Ono čime nisam zadovoljan je što se vrši ničim izazvana diskriminacija između mene kao dugogodišnjeg korisnika i novih korisnika.Novi korisnici dobijaju povoljne uslove što se tiče plaćanja i brzine interneta,a ja ni približno tome.Kada SBB-u pomenem ovo više me ne zovu i ne pitaju kako sam zadovoljan njihovom uslugom.Znam da i vi pripadate kompanijiJunajted Medija,ali mogli biste da objavite moj komentar da bi ga pročitao gospodinZeković.Možda se nešto i promeni.

  4. Korisnik sam SBB, ali Total TV, vec 6 god. Volela bih da prodje kablovska, zbog fiksnog tel. Onda bih bila korisnik u potpunosti SBB. A jaci bi i internet bio.

  5. Ja sam otkazala SBB. Imala sam stalne problema sa signalom… Sada sam u mts-u i zadovoljna sam.

  6. Da nemam SBB,dostupnost informacijama bila bi problematična,tako da navijam za SBB,samo još da bude mobilne telefonije,bilo bi idealno

  7. Kao dugogodišnjem korisniku SBB poprilično su me razočarali u proteklih mesec dana. Od oluja izgubimo signal i nema ni kablovske ni interneta po 5,6 dana. Od juče opet prekid. S tim što ostali delovi grada imaju neometano signal, samo u našoj ulici kažu da je problem do grupnog prekida. Sramota stvarno

  8. Stevanović Biljana Korisnik usluge Miroljub Stevanović ul Milutina Jelića 12.Vrnjačka Banja kaže:

    Prinuđeni smo da se vama obratimo.Od avgusta meseca imamo ptoblema sa tv i internetom.Zovemo svakodnevno i uvek isti odgovor. Kvar i do današnjeg dana nije otklonjen.Šta činiti.Ovo je sramota.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.