Kako unaprediti poslovanje restorana ili pivnice? 1Foto: Shutterstock/View Apart

Nema tog vlasnika restorana, pivnice, kafića ili bilo kog drugog ugostiteljskog objekta koji se nije susreo sa zastojem u poslovanju. Posebno u svetlu trenutno aktuelne pandemije se sve više vlasnika ugostiteljskih objekata hvata za glavu, ne znajući na koji način da unaprede poslovanje.

Neki su se odlučili za uvođenje usluge dostave, što se pokazalo odličnom idejom upravo u trenutku kada su bile na snazi epidemiološke mere. Međutim, ne može se izgubiti iz vida činjenica da je to samo trenutni boljitak.

Ali ko god želi da na dugoročnom nivou unapredi svoje poslovanje, mora razmišljati na drugačiji način i imati mnogo širu sliku.

Šta raditi ako pivnica ne posluje dobro?

Najbitnije je biti svestan činjenice da pivnica ili restoran ne posluje dobro, jer je to početak. Dakle, bez ikakve sujete, priznati najpre sebi da nešto ne radimo kako bi trebalo ili da je, prosto trenutna situacija takva, kao što je danas slučaj.

Upravo to je prvi i najbitniji korak. Nakon toga bi trebalo izvršiti analizu. Ukoliko nemate nekog naročitog iskustva u tome, uvek je dobro da se obratite stručnjacima.

Primarno se misli tu na knjigovođu, odnosno na finansijskog stručnjaka, koji će vam pomoći sa sprovođenjem analize. Upravo knjigovođe, koje imaju dodira sa papirologijom, najbolje znaju zbog čega pivnica posluje u minisu.

Tačnije, baš zato što imaju uvid u sve finansijske transakcije, a na osnovu znanja koje poseduju i adekvatne analize, mogu i da izvuku zaključak gde se greši u praksi.

Posle toga bi trebalo, korak po korak, ispraviti te pogreške. Vrlo je važno da vlasnik pivnice, odnosno restorana ili bilo kog drugog ugostiteljskog objekta, korak po korak sve to ispravi i naravno da ima strpljenja.

Dekorativni malč za uređenje bašte

Ukoliko u okviru restorana postoji bašta, njenom uređenju treba posvetiti posebnu pažnju. Jedna od najboljih ideja jeste dekorativni malč, koji će učiniti da bašta vašeg restorana ili pivnice prosto zasija.

Sledeće što je dobro da učinite, naravno pod pretpostavkom da niste, jeste da pokušate da prilagodite baštu i za zimske uslove. Iako sve to znači da ćete morati da imate određena ulaganja, nema nikakve sumnje da će uz dekorativni malč sve to da učini baštu vašeg lokala potpuno drugačijom.

Da dodamo još i to da ipak ne bi trebalo da preterujete u mešavini boja. Naime, iako je dekorativni malč namenjen, kako mu i sam naziv kaže, upravo za dekoraciju, on se na tržištu može naći u više različitih boja. Upravo iz tog razloga i ne treba preterivati u šarenilu, već se odlučiti za jednu boju.

Obavezno u ponudu uvrstite i ketering

Iako je ponuda vašeg restorana ili pivnice sigurno kvalitetna, uvek možete da je unapredite. Ketering je jedna od odličnih opcija. Posebno što sve više ljudi odlučuje da angažuje nekoga da priprema posluženje.

Ipak, ne bi trebalo da preterujete u tome. S obzirom na to da ne znate kako će zapravo funkcionisati kada budete uvrstili ketering u ponudu i da li će to uopšte da bude isplativo, valjalo bi da pažljivo počnete sa time.

Najbolje je da se fokusirate najpre na ona slana i slatka jela, koja su i najtraženija. Tek posle toga ćete imati mogućnost da širite ponudu keteringa, kako vreme bude odmicalo i kada shvatite da li je to isplativo za vas ili ne.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.