Kazna od 120.000 dinara – za život deteta ili za pun budžet

Biljić: Kod povreda u saobraćaju dosuđuju se veoma niske naknade šteta, dok država ima kaznenu politiku kojoj nije cilj zaštita građana već punjenje budžeta * Okanović: Nije tačno - troškovi od saobraćajnih nezgoda daleko veći nego prihodi od kazni
Nacrt novog zakona o bezbednosti o saobraćaju zbog oštrih sankcija podelio javnost

Ostavite komentar


  1. Problem jeste u tome što drastično povećenje kazni za saobraćajne prekršaje uglavnom puni džepove saobraćajnih policajaca, pa te mere ne čine dobro ni budžetu ni propisima. Problem jeste u tome što država nije u stanju uspostaviti da sistem funkcioniše, ne samo u sferi saobraćaja, no u većini svera življenja i sve svoje nesposobnosti se trudi primerno naplatiti od svojih gladnih građana.

  2. Ja sam prvo dete dobio 2007. godine kada u Srbiji jos.uvek nije bilo obavezno decije sediste ali sam ga uvek ali uvek vozio u decijem sedistu. Kolika je kazna mene ne zanima jer sad ovo mladje dete ne vozim u decijem sedistu da ne bih platio kaznu nego zato sto ne zelim da mi strada jer npr. neka budala iz suprotnog smera kucka poruke dok vozi.

  3. Naravno da su troškovi udesa ogromni kada agenti osiguranja rade u dilu sa "ovlašćenim" servisima koji za saniranje običnog "češanja" vozila naplaćuju astronomske cifre od osiguranja bez ikakve kontrole.

  4. Kad pogledate spisak zemalja jasno je da je presudan kvalitet puteva, kvalitet i kvalitet vozila dok je izgleda u Bosni problem i kvalitet samih vozača. Naše mačo sirovine su koren svih problema.

  5. A loš put, loš auto, loša regulacija saobraćaja… Ali opleti po narodu, nema veze, ionako je narod "stoka jedna grdna".

  6. Zaista cenim i rado čitam Danas ali sam razočaran potrebom da se na ovaj način diskutuje o ovoj temi. Stvar je jako prosta: nemojte da pravite prekršaje i neće vas zanimati kolika je kazna za prekršaj. Verovatno bi bilo pravednije da u ovako osiromašenoj zemlji kazna bude određena u zavisnosti od visine primanja, ali oni koji voze "besne" automobile i bahati su uglavnom imaju prijavljena minimalna primanja pa dok poreska ne odradi svoj posao, ovakav vid kažnjavanja nije delotvoran. Molim Vas da zadržite svoj integritet i ne povladjujete većini ovakvim tekstovima: zakon mora da se poštuje i ako se poštuje, visina kazne je nebitna.

  7. Sve sto prica doticni od drzavnog kazana nije istina, kazne se povecavaju da bi se napunila kasa i tacka. Ako stvarno zele da uvedu red prvo treba da iskorene fingirane saobracajne nesrece, od toga odredjena ekipa poprilicno dobro zaradjuje… Druga stvar je da svi budu jednaki pred zakonom, da se ukinu veze i protekcije i da svi jednako podlezu kaznjavanju ( tatini sinovi, sluzbena lica, kumovi, braca sluzbenih lica, politicari…). Kada se to resi, bice novca od kazni i vise nego dovoljno. Ja sam svom detetu kupio sediste od prvog dana, ne treba niko da me prisiljava na to

  8. Ova vlast sve vise lici na beogradske dahije uoci Prvog srpskog ustanka. Deru kozu svima, posebno nejakima i starima, a ovo sto zovu kaznenom politikom je najveca medjunarodna bruka. Kadije, muftije, knezevi, bimbase, pase i jataganlije stegli sa svih strana, gore nego smrt dusu.

  9. Damir Okanovića i prof.Milan Vujanić dali su krupan doprinos korupciji. Svi mi činimo prekršaje, ali zbog ovakvih "zakonodavaca" patimo za Turcima. Zulum je podnošljiviji.

  10. Kazne su nekoliko puta vece nego u Sjedinjenim Drzavama. Za dve, najvise tri godine, isto ce biti i sa platama, infrastrukturom, zdravstvenom zastitom i obrazovanjem.

  11. Izvinite vide li neko od pisaca zakona dete od 10,11,12 godina,u kakvo decije sediste njih smestiti?

  12. Okanovic , karijerni birokrata, ima zadatak da napuni budzet ne birajuci sredstva i nacine a bezbednost saobracaja i briga o deci su samo velika prevara.Misli li pametnjakovic kako ce se taksijem prevesti dete do bolnice.Zar je po pametnjakovicu bezbednije ici mracnim,prometnim drumom peske ili kolima.Covek kao da ne zivi u Srbiji,kao da ne zna kakvi su nam putevi i kakve su nam plate.Jedino ce ga podrzati panduri jer ce tarifa, da zazmure, sa crvene skociti na pet crvenih.

  13. "Biće povećana i kazna za nevezivanje pojasa vozača i suvozača…" ZAŠTO O TOME BRINE POLICIJA!?
    To treba, kao u BRD, da bude "stvar" osiguravajućih društava, pa ako neko učestvuje u nesreći, NEMA NI OBEŠTEĆENJA, pa vozite bez pojasa!!! Nikakva državna prinuda i naplaćivanje kazni!!!
    Pozdrav iz Banata!

  14. Naravno da je cilj otimanje. Da postoji i 1 % brige o deci i gradjanima, kažnjavali bi firme i gazde koji kasne sa isppatama zarada i maltretiranje ljudi na poslu.

  15. @3OPAH, po toj logici (ako poštuješ zakon, ne zanima te kazna), možemo uvesti i da se za nevezivanje pojasa odseca desna noga. Jer – onaj ko poštuje zakon – ne treba se bojati kazne, je l tako?
    U tom slučaju sigurni smo i da neće doći do ponavljanja problema, jer prekršilac verovatno neće tako skoro voziti.

Ostavite komentar


Ekonomija

Veliki broj falsifikovanih proizvoda na tržištu: Kako da ih prepoznate? 8

Veliki broj falsifikovanih proizvoda na tržištu: Kako da ih prepoznate?

Sa prazničnim periodom povećava se i potrošnja, čak i za 40 odsto. Nakon poslednjeg otkrića falsifikovanih proizvoda, potrošači će osim o cenama morati da vode računa i o kvalitetu namirnica. Marko Dragić iz Nacionalne organzacije potrošača rekao je za RTS da se može očekivati da je na tržištu u Srbiji veliki broj falsifikovanih proizvoda i da građani koji su ih uočili mogu da ih prijave tržišnoj i poreskoj inspekciji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.