Kinezi, Turci, Azerbejdžanci grade autoputeve po Srbiji

Ostavite komentar


    1. Kinezi, Turci, Azerbejdzanci su za operativno maskiranje, Bechtel si je majća na Zorana.

    1. Evo ekskluzivno za Danas, proverite na primer ko stoji iza „azerbejdžanske“ firme AzVirt i kako to stranci grade puteve po Srbiji…

  1. Ovakva gradnja ne da nije ponos, već bi trebalo da zbog toga ekipa na vrhu krivično odgovara iz više razloga. Sve je opisano u tekstu.

  2. Uništili domaće firme, ostavili narod bez posla, oterali ga u egzil, doveli strance da odnesu pare iz Srbije i još se hvale.
    Čega se pametan stidi, ovi „naši“ se ponose.

  3. Mehanizam je prost. Što više velikog posla bez tendera, na „drugarsko – bratskoj“ osnovi, više ode u džepove vlastodržaca.
    Da bi se ostvario ovaj gornji navod, bogalje se projekti, koji se izmišljaju preko noći. Procedura prostronog planiranja i projektovanja jednog autoputa je duži od 10 godina. Kod nas predsednik se voza i izmišlja koridore, danas za sutra…. I da se zna, koridor 11 ne postoji, a koridor 10 je zvanično ukinut kroz Srbiju. Kako je proveriti na zvaničnim kartama pan evropskih koridora….
    A sa druge strane, obilaznica oko Beograda je sramota a to je jednini put koji je trenutno od interesa za nas i EU.
    Ja ne mogu da zamislim, šta će biti kad ovi krediti dođu na naplatu. Mi ćemo biti u dužničkom ropstvu. A tad će Vućić, Mihajlovićka i drugi „projektanti“ biće daleko od nadolazeće bede

  4. Ako je verovati Upravi za javni dug Ministarstva finansija »Spoljnji dug – direktne obaveze« bio je na dan 31.12.2011. tačno 7,239 milijarde evra, da bi do 30.11.2019. porastao na 12,727 milijarde evra, odnosno porastao je za 75,8% ili u apsolutnom iznosu za 5,408 milijarde evra. Inače, taj »Spoljni dug – direktne obaveze« su finansijske obaveze i krediti uzeti od stranih finansijskih institucija i banaka, a u zadnje vreme i od stranih vlada. Tako je na dan 30.11.2019. ukupan iznos uzetih kredita od stranih vlada bio 3 milijarde evra, tačnije 2.990.647.000 evra. Zato nije ni čudo da je izgradnja Pupinovog mosta koštala više nego što će koštati izgradnja Pelješkog mosta koji je dugačak 2.404 m, a Pupinov most je izgradila i sada gradi Pelješki most ista firma; China Road and Bridge Corporation – CRBC. I dok za Pupinov most javnost nezna koja je ukupna cena izgradnje, za Pelješki most se zna da će to biti tačno 279 mil evra (2,080 milijarde kn), jer je toliko na tenderu ponudila firma CRBC. Inače, Strabag je za Pelješki most ponudio 353 mil evra, a ITA-TUR konzorcijum 342 mil. evra.

  5. Koje domace firme? U propaloj komunistickoj totalitarnoj Jugoslaviji nije zavrsen ni put takozvanog bratstva i jedinstva a Srbija je bila katastrofa sto se tice puteva i ne samo puteva. Ovo sto se radi danas u rezimu SNS je ocigledno odustajanje od EU i evropskih vrednosti uopste.

    1. Uživaj u demokratskoj naprednoj Srbiji.Da nije bilo tvojih propalih samoupravljača roditelja ti bi na nekom smetlištu sedeo.Država gde ni jedan kralj nije imao više od par dana vlast,gde se zakoni menjali,ukidali kako se kralju svidi.

    2. Kamo sreće da je istina da odustajemo od zločinačke EU…Uz sve manjkavosti, čak i krađu i nameštanja, danas se vozimo auto-putevima. U vreme žutih to smo mogli samo da sanjamo. To je prosto činjenica..

  6. Nas uplavljeni Minotaur se surovo smeska u prisustvu kineske viceguvernerke porobljene im banana-kolonije, na mapi Sveta zavedenoj pod imenom ‘Srbija’!?
    Nista gore od priglupih i pohlepnih koji iz neimastine hoce podizanjem potemkinovih piramida-puteva koje nikome sem njih nisu potrebne!

  7. Zato je bitka za vlast tako bitna..zbog ugovora koji su veca tajna od odbrane zemlje..Na 800 miliona eura ugovorenih radova provizija ide id 50 miliona u privatni dzep…

  8. Ovo je najbolji sistem za prikrivanje ogromnih provizija,jer one odu isplacuju takodje i stranim bankama i niko ih odavde ne moze uociti.

  9. „Kinezi, Turci, Azerbejdžanci grade autoputeve po Srbiji.“ Narod plaća i strada, oni koji mogu beže što dalje, kao što vidosmo koliko ih ima u Australiji. Dok okupatori Srbije, zvanični vlasrtodržci, koji pripemaju svoje izbore da opet budu „izabrani“, uzimaju ogromne provizije od stranih izvođača. A plaćaju kome treba u vrhu Policije i Vojske za da ne rade svoj posao. To jest da pohapse Lopuždare.

  10. „Uželeće se drumovi Turaka, al’Turaka nigde biti neće“.Pitanje na kraju balade, što ih uopšte terasmo i oterasmo, i njih i „švabe“.Da im damo da i „Ćele kulu rekonstruišu?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Cetković - E-play

Dnevnu novinu Danas jako cenim i poštujem pre svega zato što je jedna od retkih koja ima rubrku o kulturi i sceni.