Mihajlović na Ostružničkom mostu: Pobeda struke i dokaz koliko možemo

Ostavite komentar


  1. Sve je to lepo, nego kad ce to u NATO? Bez toga, dzaba ti ostalo. Ko ne zna zasto, nikad nece ni znati, pa nema potrebe da se dalje pise.

  2. Neznam šta vam to znači“koliko možemo“. Uzeli smo strane kredite, most rade stranci i šta to mi možemo??

    1. Bravo za komentar. Nekada gradjevinski giganti su ocerupani radi pravljenja biznismena-investitora sto po Srbiji grade. I onda se sada zaduzuje zemlja, strane firme grade, a Mihajlovicka I kamarila uzimaju proviziju. Sitni I mali ljudi cerupaju zamlju za stan u Londonu. Unistena je skoro svaka industrija koja je imala tehnologiju I akomulirano znanje. Energoprojekt, Kablar, Mostografnjadnja, Minel.

      1. To je uradjeno namerno i svesno. Uz ozbiljne instrukcije nalogodavaca..Pogladejte savetnicke ekipe iz inostranstva kojima se podnose izvestaju…Ja se stidim sto sam pripadniok ovog naroda a jos vise sto smo dozvolili da nam kapu kroji jedna neoradikalska kamarila…!

      2. I Partizanski put je gradio po celom svetu,dosao jedan Pavlovic,oterao u stecaj,a on kod Zorke za ssvetnika!!!

      3. E pa tako treba,upropastis dve gradjevinske firme,Parzizanski put i Pzp Bgd,i onda si kod Mihajlovicke strucnjak!

  3. Zaboravljamo ds su naši inženjeri slične poduhvate izvodili i ranije. Kada ono ,beše podizanje kupole na crkvi Sv. Marka. Naravno sve u funkciji održanja na vlasti. Čudi me da se tamo nije pojavio i g. Vesić da kaže koju pametnu. Uzgred nema ga već dugo, dosadno je bez njegovih priča.

    1. Kupola je podizana na Hramu Svetog Save. Kad smo već kod toga to nije bio previše inteligentan inženjerski poduhvat kojim se treba hvaliti. Niko normalan ne diže onoliki teret.
      Naravno da ima ovde izuzetnih inženjera ali ih niko ne poštuje, ni komora ni ministarstvo ni država.
      Svet je daleko otišao u gradjenju dok su nama i putevi još uvek enigma.
      Obično sitno političarenje pred izbore.

      1. Hvala Vam na ispravci kad se radi o nazivu crkve. Međuim, Vaš stav „niko normalan ne diže onoliki teret“ i da se time ne treba hvaliti je veoma diskuabilan. U pianju je tehnologija radova na toj kupoli. Verujem da je neko uporedio troškove izrade kupole na visini i načina za koji su se opredelioli. Slažem se da imamo izuzene inženjere koje niko ne pošuje. Ipak njih je sve manje a menadžera sve više. Uosalom to se odnosi na kvalitene ljude svih struka.

  4. Ova se bukvalno ponaša kao da gradjevinarstvo i naša struka nisu postojali pre nje i njene nadredjene kamarile, obaška što sama nije tehničkog usmerenja, već jedan ekonomista bez fakulteta, dok se bez ikakog srama potpisuje sa dr.
    Moguće samo u ovakvoj Srbiji, sa ovakvima na vlasti.

    Poštovanje Redakciji Danasa

  5. Svaka čast građevinskim inženjerima Mrkonjiću i prof. dr Šumarcu, strogo stručno i znalački su proanalizirali tehniku i cenu gradnje autoputeva. Pri tome su ukazali da sa izgradnje puteva inženjeri su proterani. Za njih tamo nema mesta, jer sve te poslove su preuzeli prof. dr Zorana Mihajlović, a ona je laik za te poslove, a savetnike mnogo ne sluša, a s druge strane sve se radi pod budnim okom takođe laika za te poslove, gospodin ΛV.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 13. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Nataša Miljković, TV novinarka

Danas čitam od samog početka. Pomagao mi je u emisijama koje sam radila, ali i u životu u Srbiji mi je pomagao.