Mihajlović: Počinjemo gradnju šest auto-puteva ove i naredne godine

Ostavite komentar


  1. Kako to pompezno zvucu 6 novih autoputeva….
    Naravno kao i Vucic
    napuderisana Zorana laze cim zine.
    Sa naduvanom cenom gde se ugradjuju politicari i njihove bliske firme pljackate ovu zemlju do nesrazmernih granica.
    Vi cete Zorana jednog dana da budete procesurani i zavrsite u zatvoru zajedno sa Vucicem Dinkicem i ostalim kriminalcima
    iz Vaseg okruzenja, a da ne postoje nedodirljivih pokazuje aktuelni slucaj iz susedne Maedonije tako da ce na sve Vas koji otimate novac od
    gradjana Srbije doci red.

    1. Obecanje ludom radovanje kaze nasa poslovica,sta bi sa autoputem Zrenjanin Beogradi Zrenjanin Novi Sad vise se ne pominje a obecao i njen sef,veliki vodja?

    2. Ne mislim da ne treba
      puteva i auto puteva ali
      ove sns-ovce znaju samo
      da nas zadužuju milijardama
      i da plaćaju stranim firmama
      da nam donesu šrafciger
      proizvodnju(daju 10000€ po
      zaposlenom radniku i oslobađaju
      strane firme od dažbina a ništa
      ne garantuje dugoročnost toga)

    1. Da je Vučić rekao da se gradi Timočki koridor Hajduk Veljko bez dana razmišljanja poltroni bi to prihvatili…Očekujem da recimo da predlog za promenu imena nekom gradu…

  2. Ne čudi mene ova bahata vlast i njeni članovi. Mene čudi koliko miligrama mozga imaju oni koji im veruju? Ko misli suprotno, verovatno je već bio na otvaranju tunela kroz Frušku goru , od NS do Rume i Šapca!!!!A pitao bih te „verujuće“ koliko ( godina ) se kasni sa ovim što je „Vučić Graditelj“ napravio i koja je cena toga, a koliko npr. u Nemačkoj?!!!!! Uzgred, da li im deca rade poštene poslove u „zlatnom dobu Srbije“, ili su otišli na zapad???

  3. Zar u Srbiji nema preduzeca da proizvodi kosulje koje se kopcaju na ledjima?
    Sta je ovo, koje je ovo zlo zavladalo Srbijom: bolecivi glas trazi da se salju sms-poruke sa 100 dinara za „narodne kuhinje“ na KiM, a ova namolovana bi da se ugradjuje i za autoputeve NATO-u, i Albaniji, i Milogori, i Alijinom sinu Bakiru…
    Autoput KROZ NOVI BEIGRAD kostao 2 miliona po km, a kroz njive 7-8 miliona!
    Imali ikoga da ovu razularenu bandu zaustavi i pohapsi?

  4. Vi počnite, mi ćemo da završimo.
    Kao što ste vi završili ono što smo mi počeli.
    Iako na pinku, rts, informeru, kuriru, srpskom telegrafu, blicu, pečatu, tanjugu…istorija „počinje od vas“ nesposobnih štetočina.

  5. Poznato je iz psihoanalitike da kada neko pominje broj 6 obicno laze.Evo tako i nasa ministatka laze i ni da trépané .

  6. Ovo su delići autoputeva! Da li znate da je prvi autoput u punom profilu (šest traka) u SFRJ koštao milion $ / km?

    1. Jeste, a Turci su nesto pre prvog srpskog ustanka pravili autoputeve u punom profilu za petsto iljada dukata (750 hiljada dolara) po kilometru. Da li ste znali?

  7. Futur prvi je glagolsko vreme koje služi za opisivanje radnje stanja ili zbivanja koji če se desiti u budućnosti..Posle 7 godina vaše vlasti samo če istorija opisati u kakvom smo stanju danas.

  8. Па јес има „само“ 4 аутопута који заобилазе Крагујевац кано киша што се каже па треба додати још два нпр. до Тузле и Бугојна рецимо редних градова ових „трилатералаца“ који се „фрљају с аутопутеви“ по Србији земљи да преврне а да народ опет постане раја за кулучење.
    Како су почели забетонираће све док има простора за „уградњу“.

  9. Ovi kako su krenuli nećemo imati ni salatu gde da posadimo ima cela Srbija da bude autoput

  10. Sta je sa Vojvodinom , dali je Vojvodina samo okupaciona teritorija , pa iako iz Vojvodine ide vecina sredstava u nju se nista ne ulaze

    1. Pa dobijate fabrike guma, da malo žito zamiriše.
      Šalu na stranu, miriše na mnogo loše dane u skoroj budućnosti.

      1. dragi vojvodjani,kragujevac je uz vas i njega unistavaju,dobice nezavisnost na kraju kako su krenuli

  11. Ne mislim da ne treba
    puteva i auto puteva ali
    ove sns-ovce znaju samo
    da nas zadužuju milijardama
    i da plaćaju stranim firmama
    da nam donesu šrafciger
    proizvodnju(daju 10000€ po
    zaposlenom radniku i oslobađaju
    strane firme od dažbina a ništa
    ne garantuje dugoročnost toga)

  12. Da da a pogotovo ce se isplatiti ovaj prema kosovu kako bi jug srbije sto brze iselili sa Srbima a doselili albance.

  13. Izgleda da je SNS konačno našao zlatnu koku. Zašto sitničariti sa kafićima, restoranima i sličnom boranijom kada mogu na veliko da kopaju zlato.
    A o tankom asfaltu će brinuti druga vlast.

  14. Kad su se već dohvatili vladara, da l’ će gazda da stisne ono što nema, pa da put Niš – Pločnik nazove Dušan Silni? Pre će, pošto je u duši ono što ima na licu, da bude Heroja OVPBM…

  15. A izgleda nikada normalan putNovi Sad-Ruma.Dzaba od Rume do Sapca brza saobracajnica(?),kada je prelaz preko male planinice katastrofa.

  16. Komanije za proizvodnju nista ? samo auto putevi ? Da se postojeca indistrija nacuca da placa kredite za AutoPuteve > Nije valjda plan da gradjane Srbije zaposljavate da rade na Auto Putu ? # ALI PLAN JE GENEIJALAN za Politicku Mafiju , nacucaj Kredite za Auto puteve dupliraj cenu po kilometru , pokupi lovu i Narodu ostavi da placa Kredite # ALAL VERA ! za ovakve stvari bi trebalo uvesti saglasnost GRADJANA NA REFERENDUMU , da im se lepo predoci matematika //// Kredit je 600 000 000 eura godisnja rata ce biti godisnja kamata ce biti 24 000 000 eura ,godisnja rata bez kamate 20 000 000 > Mada mi deluje da je korist veca od stete .Vazno je da je nesto izgradjeno .

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.