Otvoreno pismo direktora Mobi banke: Korisnici, izvinite

PROMO TEKST

Ostavite komentar


  1. Najjeftiniji test je na korisnicima.
    Ali je I najskuplji, ako ne prodje bez greske.

  2. A da ovog meseca ne naplatite održavanje računa, pošto ste ga kriminalno održavali?

  3. Sramota je kako vam je loša infrastruktura, a i sama činjenica da se aplikacije maltene nisu menjale od kada je banka počela sa radom. To samo govori da niste voljni da ulažete u IT i to ćete sada platiti gubitkom korisnika. Preterali ste.

  4. Ovo izvinjenje doživljavam kao potkopavanje države Srbije čiji se izvršni organi nikome ni za šta ne izvinjavaju. „Šta je bre, pobedi na izborima pa radi šta hoćeš“

    A sad, kad krene ovako, da se građanstvo i klijentela ne pokondire?

  5. Naravno da nije u redu Igore. Prazne reči gospodina direktora nama korisnicima ne znače baš ništa! Da je ova banka iole korektna apsolutno bi morala da umanji naknadu svojim korisnicima za ovaj mesec, pre svega zbog brojnih neprijatnosti i problema koje su ljudi zbog ovog incidenta imali kao i štete koju su pojednici pretrpeli. Treba da postoji nekakav reciprocitet, pa ako je već činjenica da ova banka surovo i revnosno naplaćuje baš svaku mikro uslugicu koju klijentima pruža, onda barem elementarno poštenje nalaže da ne treba da platimo za period kada nam te usluge nije pružala. Da ne pominjem da bi poslovno korektno bilo i da u znak izvinjenja korisnicima i štete koju su pretrpeli, kao gest dobre volje i stvarnog izvinjenja, banka ukine i celu ili bar veliki deo naknade za ovaj mesec…

  6. „problem desio zbog optimizacije sistema koja je pokrenuta u nedelju, 31. jula, u toku noći,..“
    – Nikakve „optimizacije sistema“ se u firmama nosiocima platnog prometa i/ili elektronskog plaćanja ne rade na „visoke datume“ (početak/kraj meseca, početak/kraj poslovne godine i sl) nego preko vikenda ili tokom dužih praznika.

  7. Otkako su Česi preuzeli, sve je otišlo dođavola: i Mobi banka i Telenor/Yettel i Cetin… Ostali su samo najgori i to se i vidi.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.