Petrović: Neodrživi rashodi za državna preduzeća, Er Srbija ispunila uslove za stečaj

Ostavite komentar


  1. Vucicu, reaguj, deluj. Ulozi jos para u bivsi nam JAT. Bez tvoje pomoci nece ostati avio transport u Srba. Operi covece jos koje milionce. Imas dobru priliku.

    1. Sveto, Vučić treba da požuri i sa izgradnjom još nekoliko domaćih aerodroma kako bi se ako ne ojačao vazdušni saobraćaj, onda bi se bar povećali dugovi. Svakom većem naselju sleduje aerodrom! To je bar jasno. Osim toga i u susednim državama -npr. oko Trebinja, negde i u CG gde su većinom Srbi, u Makedniji itd. izgraditi nove aerodrome. Oko BG, pored aerodroma u Surčinu i u Batajnici, Lisičiji jarak kod Pančeva urediti da bude međunarodni aerodrom, i napraviti bar još dva, tri- npr. u Obrenovcu, Jajincima idr.. A nacionalnu kompaniju -našu diku u slobodnom svetu, opet „prekrstiti“ u JAT. Sve ovo sa mnogo aerodroma i promene imena zbog one izreke Bore Čorbe -„u slučaju građanskog rata, političari će da beže iz Srbije avionima JAT-a“. Zato mora da je svakome od njih aerodrom što bliže. Jer ako ih rulja dočepa, ne znam kako će se to završiti! Daj Bože samo batinama.

    2. Stefo jedino Srbija organizovala dovoz gospode koji bili na skolovanju ,odmoru,turistickom putovanju u vreme prvog udara kovinda. U ovo vreme birusa trazis poslovanje a koja firma u svetu posluje dobro ,zatvarahu se fabrike automobila i ko zna sta jos. Dali ste slepi gliuvi ili zivite bez televizije pa taj strucnjak „do mojega“ zna sta se radi u avio kompaniji. Svi oricaju da bi izasli u politicare tu se najbolje zaradjuje a najmanje tadi,ilupas gluposti neko od urednika te podrzi i ti si politicar i borac za prava. Jos ovaj list danas je za sve komentare koi su protiv vlade i drzave SRBIJE

  2. Da ali sluzi fantasticno da se klepi neka razlika cuvenih procenata od kamate na koju su „potpisali“ ugovor na 1xx miliona USD.

  3. To kaže struka.. nauka.. stvarnost. Ali kad Vrhovni ekonomista kaže da je Er Srbija među najuspešnijim firmama u regionu, ako ne i u svetu, onda je tako, pa nema šanse da stečaj pokvari odnose sa šeikom, a i smanji priliv u džepove bratije

  4. „…Neodrživi rashodi za državna preduzeća…“
    – Dodao bih i penzije onih koji su penzionisani sa 50+ godina života a nisu radili u rudnicima, hemijskoj, naftnoj i sličnim opasnim industrijama nego u državnim organima – saveznim ili republičkim.
    – Treba uzeti u obzir i penzije ljudi koji su do aprila 1992. radili u saveznim organima i institucijama a poslati su u administrativnu penziju svi koji su tada imali 25+ godina staža.

  5. DA bi „nastala“ ErSrbija Vučić Dinkić i Mali su „preneli“ gubitak JATa napravljen do 2013 u „javni dug“. Umesto da je JAT otišao u stečaj a krivvi pohapšeni, Vučić je obećao 100 miliona evra investicije Etihada, ali umesto investicije Etihad je dao 32 miliona evra kredita, a ErSrbija je nastavila da „leti“ sa iznajmljenim avionima do danas praveći samo gubitak koji je pokrivan od Vučićevih vlada. Svakom koj e radio u JATu je jasno bilo o čemu se radi kad je Etihad preneo kod sebe planove letenja jer su tada iznajmeljeni avioni ErSrbije ustvari popunjavali avione Etihada, te je gubitak ErSrbije bio ne samo neminovan nego dirigovan.

    1. Bravo kolega. Samo da dopunim. JAT nikada nije bio u gubitku dok se neko nije setio da zarada ne budu više JAT-A već državna pa u državnu kasu. Tada počinje rasipanje tih para i pripisivanje dugova JAT-u, kao i pripisivanje duga za avione DC-10 koji je napravila tadašnja država da JAT tranše plaća u kasu države a ona plaća Amerikancima u izvozu pršute, i još nekih proizvoda. Kada je to državi stalo sve je bačeno na dug JAT-a. Vučić je radnicima oduzeo pravo na akcije i akcionarsko vođenje firme već je tada JAT airways IZBRISAO iz registra preduzeća i kao novu srpsku firmu „prodao“ svom velikom bratu iz Emirata i uzeo pare u nečije džepove a upravljanje ostavio Etihadu koji je napravljen da izsisava pare za sebe i uništava konkurenciju u Evropi a ukrade slotove letova za sebe i Emirates.

  6. A nacionalni ponos? Zašto mi sa platama od 200-300 evra i socijalnom pomoći od 8.000 din. ne bi imali čast i zadovoljstvo da sponzorišemo one koji imaju para da se voze vazduplohovima?

  7. Klanjam se svakome ko bolje zna ekonomiju od mene. Ali, smeo bih da se opkladim u sve pare ovog sveta, da Srbija u ovom trenutku pitanja finansiranja plata iz budzetu(a sve se tako isplacuju kroz pomoc), najbolje moze da resi kroz ispalatu MINIMALCA SVIMA. Sem lekarima, profesorima i vojnicima, kojima treba dati duple MINIMALCE, jersu stubovi drzave. I takvu meru treba uvesti najpre na rok od 6 meseci, ako je potrebno produziti je do kraja 2021. A, sve nepotrebne lezilebovice, ombudsmane i druge novokomponovane profesije kojima se mesecno isplacuje apanaza od 300.000 do 450.000 dinara momentalno ukinuti. Predsednik vlade Srbije mora biti covek sa znanjem stecenim na Ekomomskom fakultetu, koji sam treba da zna da vodi ekonomiju. A, ne da samo govori engleski jezik, a da mu drugi vode elonomiju, bez politicke i licne odgovornosti.
    Omogucite da se u posao vrate kompetentni i obrazovani ljudi, koji znaju da rade na rezultat i profit, jer u ozbiljnoj smo ekonomskoj krizi iz koje nas niko nece izvlaciti, vec cemo morati sami to da radimo. Ozbiljna je situacija kudo je igrati se egzistencijom naroda.

    1. Imao bih samo jedno pitanje za Vas Dejane. Zamislimo dakle taj Vas idealan svet. I pronadjemo 18+1 vrhunskih strucnjaka da spasu ovu zemlju (ministri i premijer, bez 2 ministra bez portfelja). Objasnite mi, iz kog bi razloga ti ljudi trebalo da spasavaju Srbiju za platu od 28.986,72 din mesecno (koliko je bila minimalna zarada za novembar 2020, a vi tvrdite da je treba isplatiti svima)? Sta bi to njihova deca trebala da jedu godinu dana, dok oni posteno rade sa milijardama evra drustvenog novca? Kako bi trebali da placaju racune koje imaju?

  8. E sad lepo neka veliki diktator zavuce ruku u SVOJ dzep i nadoknadi taj milionski gubitak od svojih para. Onih koje je sa svojom klikom nakrao. To je njegovo iskljucivo maslo bilo sa Jatom.

  9. bez brige obezbedjeno je jos 5 miljardi kredita , kreditori su se bukvalno utrkivali da odobre kredit Srbiji , sto je odlicno ,kad bude doslo vreme za otpl;atu uzece se novi krediti i tako idemo do 100 miljardi

  10. Pa slušali smo dosta dugo da dobro posluju po prvi put u istoriji..lično predsednik iznosio stanje među lepim stjuardesama gde je i moja komšinica. Još kad napravimo onaj važni aerodrom Trebinjcima, gde će nam biti kraj i pripomognemo turizmu Dubrovnika..Srbi će sletati u Trebinju kao rodoljubi, a ostali na Ćilipima..zgodno

  11. Air Serbia ide u stecaj od narednih izbora.
    Cim odu ovi lopovi a i predhodni u zatvor.
    Ta firma koja je napravljena naopako i bez mozga ima da se zatvori.

  12. Stvar je jasna sa državnim kompanijama glasački aparat mora da isporuči toliko glasova za uzvrat,trošite,muljajte,petljajte.Može javni radovi,asvalt,pločnici,kanalizacija,rasveta…Bitno je udomljavanje ,,supersoničnih i ekstravagantnih kadrova,,koji eto postaše menadžeri u svojim pedesetim i šezdesetim breneći master radove kod Miće i Salate po nabavnoj ceni.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 28. mart 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.