U Srbiju se uveze oko 120.000 polovnih automobila, novih vozila znatno manje

Ostavite komentar


  1. Pricati o zagadjenju euro 3 motora u zemlji koja nema kanalizaciju i gde se pola zemlje greje na cvrsta goriva je demagogija

    1. Najbolje da ko radi za 25000 dinara ide peske,a da se zabrano uvoz polovnih vozila.Ivde se nova vozila uvoze iz fabrika koje rade za istocnu evropu.Kvalitet je prepolovljen i posle samo nekoloko godina pocinju problemi,ali glavni problem je odakle novac za novi automobil. Zemlhi punoj otpada,na put izvedenoj kanalizaciji samo odlicna polovna vozila itezavaju funkcionisanje.Ovo je cisto mlacenje prazne slame i prosipanje pameti.

    2. Da li još neko, pri zdravoj pameti, guta priču o toj klasifikaciji motora (1,2,3,…)!?
      Smišljen sistem potrošačkog društva, kako bi se ljudi terali da kupuju nove (novije) automobile, za koje je održavanje sve skuplje, jer se sve svodi na elektroniku, koja programira delove i tako ih vremenski ograničava, vozio, ne vozio, a cela mudrost se, vezano za zagađenje, zapravo svodi na nešto što se zove katalizator, koji se može ugraditi na svaki automobil, bez obzira na starost!

    3. I gde se izdaju dozvole za mini HE koje uništavaju sve u okolini i isušuju reke, prave klizišta itd. To je valjda u redu

  2. Matematika je čudo. Ali to ne znaju ovi „sagovornici“
    Ako je za 130 hiljda automobila plaćeno 200 miliona evra to znački da je cena po automobilu 1539 evra. Dok je prosečna cena uvezenih novih automobila 10 hiqada evra
    Obrzirom da je uvoz automobila i rezervnih delova za iste drugi najveći uveozni trošak u Srbiji (posle nafte i derivata)
    vidi se „trgovački mentalitet“ da prodajemo strateške proizvode i izvozimo da bi uvozili kršee od automobila iz evrope koji ne samo da su opasnost za „ekologiju“ nego i za bezbenost u saobraćaju

    Ali umesto da imamo jeftino domaće vozilo u zemlji uništenoj komunizmom socijalizmom demokratojom sa sankcijama i bombardovanjem
    mi pomažemo evopu da bi bili dobri „evropljani“ i uništimo sopstvenu proizvodnju automobila koji su i više nego adekvatni za ovu pačekanju ničkga koju zovemo „država srbija“ iako je većina zemalja Ujedinjenih nacija ne priznaje u zamišljenim graicama

  3. Najveći uzrok ovoj pojavi jeste mala kupovna moć i nedostatak novca a sa druge strane automobil, pa čak i dva u okviru porodice su odavno postali potreba a ne luksuz. Ministar je u pravu kada kaže da oni zagađuju, ali ko o tome misli na ovu nemaštinu ? Ljudi se snalaze daj šta daš jer život ne stoji u mestu. Sa druge strane, sami proizvođači novih automobila se prilagođavaju novim trendovima ubacujući hibridne i elektro pogone, pa se nameće pitanje zbog čega i naša zemlja ne uvede subvencije na ova vozila ? To je svakako jedan od načina da se pospeši prodaja novih vozila i ujedno da se poveća i bezbednost.

    1. Ne može država da subvencioniše i kupovinu električnih i hibridnih automobila i istovremeno stranim robovlasnicima koji otvaraju pogone u Srbiji da daje po 10.000 evra podsticaja.

Ostavite komentar


Auto

Tri korisna saveta za uštedu goriva 10

Tri korisna saveta za uštedu goriva

Amerikanac Skoti Kilmer radio je kao auto-mehaničar 56 godina, a na svom Jutjub kanalu često daje savete vozačima. On je nedavno otkrio nekoliko trikova za manju potrošnju goriva.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. april 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.