Vansi: Hoćemo 15 miliona putnika na „Nikoli Tesli“

Beogradski aerodrom svečano predat u ruke francuskom operateru

Ostavite komentar


  1. Da, ali za koliko decenija i uz koliko ulaganja za proširenje aerodroma će te dočekati og famoznog petnaestomilionskog putnika? Ovaj aerodrom je premali i nefunkcionalan i sa današnjih 4-5 miliona putnika! Da li vam se dogodilo da sletite na aerodrom „Nikola Tesla“ npr. između 22 i 23 časa kada ujedno slete nekoliko aviona? Onda znate kolika je gužva na pasoškoj kontroli i koliko se dugo čeka, kao i za prtljag! Neki put izgubite daleko više vremena na kontroli i prijemu prtljaga nego za celo putovanje npr. od Frankfurta do BG ili Štutgarta do BG! Aerodromsku zgradu treba zidati ponovo prema najnovijem stanju tehnike, organizacije otpreme i prijma putnika, sa pokretnim trakama za duža kretanja putnika od 1000 metara itd. a staru zgradu srušiti. Pitanje je samo da li će neko ko je došao da zaradi pare a ne da izigrava samarićanina, hteti da uloži veliki kapital u pomenuto? Ja lično ne verujem ni u Deda Mraza ni u Baba Rogu!

    1. U potpunosti se slazem sa gospodinom ili gospodjom. Nocna sletanja se pretvaraju u nocnu moru. Koliko sam ja pratila jos od prosle godine vesti o koncesiji dosta strucnjaka je reklo da nasem aerodromu i nije potrebna koncesija jer on je svojim poslovanjem sposoban da sam sebe izdrzava .
      Ako je to stvarno istina onda je ovo strasno sta nam uradise?

      1. Aerodrom je bio jedino javno preduzeće koje je ostvarivalo čist profit. Moglo je da podigne kredit za sve nove rekonstrukcije i izgradnje i da potpuno samo otpalćuje taj kredit iz profita. Ali niko ne bi uzeo proviziju od toga. To je glavni razlog raspisivanja koncesije. A koncesioni savetnik je bio čuveni Lazar Božidara Đelića koji je ujedno i jedini privatizacioni savetnik za sva javna preduzeća u Srbiji. Kada je potpisivan ugovor o koncesiji, početkom prošle godine, Ana Brnabić je obećala da će ugovor o koncesiji biti javno dostupan do septembra. Evo dođe i februar a ugovor ne videsmo. Ko zna da li ćemo ga i videti dok je ove vlasti. Tu nešto mnogi smrdi. Smrad je počeo od poklanjanja aerodroma Niš državi koja ga polako ali sigurno uništava jer je velika konkurencija aerodroma u Prištini koji takođe drži Vansi.

  2. Dakle ,svi smo saglasni da se Aerodrom mogao sam izdržavati i nije trebala nikakva koncesija. Sada treba postaviti pitanje, gde je otišlo tih 501 miliona evra.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.