Viz er ukinuo liniju iz Niša na kojoj su mu avioni bili 90 odsto puni

Iako je predsednik za gašenje linije Niš - Malme okrivio "nedovoljnu popunjenost letova", brojke pokazuju drugačiju sliku

Ostavite komentar


    1. da sada moramo za beograd i to za 3 puta vec cenu i od beograda do nisa busom tri sata!tako da bi trebalo svi iz insta beograd za sofiju ili skoplje !!!jeftinije je

  1. Vučiću ne verujem, jer da znanje stanuje u ministarstvu saobraćaja ne bi beogradski aerodrom otišao pod koncesiju pod tako nepovoljnim uslovima kao što je zabrana razvoja aerodroma radijusu od 250km, u prevodu, imaćemo ceo jedan aerodrom, za razliku od Crne Gore i Makedonije koje imaju mnogo manje stanovnika od nas. Beogradski novinari ćute, jer kada je interes Beograda u pitanju tada ništa ne sme da procuri što dokazuje beogradsku bahatost i neznanje. Izgleda da su zaboravili na kosku bačenu Vojvođanima, razvoj aerodroma, čini mi se, Čenej. Sada guraju priču da će uz pomoć Er Srbije razvijati aerodroma Konstantin Veliki i Ponikve, što je smešno, jer da je Er Srbija organizovana valjano ne bi morali da daju beogradski aerodrom pod koncesiju. Činjenica je da, kao što im poptporni zid zahvaljujući neznanju klizi, tako im loše ide sa Er Srbijom i beogradskim aerodromom. Kada nemaš znanje za organizaciju posla u Beogradu, gde je sve puno jednostavnije, obzirom na centralizaciju i količinu novca koje takvo uređenje sliv u beogradsku kasu, onda ćeš tek pući u unutrašnjosti. Kladim se, od razvoja niškog aerodroma nema ni r, jer znanje koje su Vladica Đurđanović i Bojan Avramović pokazali radeći na razvoju niškog aerodroma ne poseduju službenici ministarstva saobraćaja, ministarka saobraćaja i predsednik države, što se ogleda već pri sklapanju koncesije za beogradski aerodrom.

    1. Draga Nišlijko, i pored tradicionalnog animoziteta koji Nišlije imaju prema Beograđanima, možda biste mogli malo bolje da pogledate celu situaciju. Ovo sa aerodromom nije uradio Beograd već nesposobna državna vlast. I nema ovde nikakvog interesa Beograda, već samo interes vlasti i koncesionara kojima je bez normalnog razloga dat beogradski aerodrom. Dok nije bilo koncesije oba aerodroma su dobro poslovala, sa solidnim profitom. Ništa beogradskom nije smetao niški aerodrom sa svojim jeftinim linijama, a verujem ni da niškom nije smetao beogradski. Ali onda je neko poželeo da beogradski da pod koncesiju da bi ODMAH dobio velike pare. Suština cele koncesije je u ovome ODMAH, jer će koncesionari prvo državi da uplate neki veći iznos (koji će SNS vlast veoma brzo da raščerupa) a onda će mirno da eksploatiše beogradski aerodrom 25 godina i da sputava niški, verovatno isto toliko dugo. Nema dakle mesta zavisti prema Beogradu, ništa Beograd ovim nije dobio.

      1. Upadljivo je ćutanje N1 o niškom aerodromu, a nije da nemaju o čemu da izveste, te vaša tvrdnja o animozitetu otpada. Animozitet prema beograđanima zbrinutim u javnoj upravi, republičkim preduzećima, agencijama, zavodima, fondovima i kancelarijama jeste prisutan, ne i prema svim beograđanima. Neodgovorno je stavljati znak jednakosti, jer niste svi isti. Niste svi pisali pisali izborne zakone i oduzeli nam pravo na neposredan izbor gradonačelnika i predsednika opštine. Nije svim beograđanima u interesu da ne mogu direktno da biraju odbornike, poslanike, predsednike opština, gradonačelnike, kao što nije ni svim beograđanima u interesu da imamo 150 državnih agencija i druge džabolebaroške izmišljotine koje moramo da finansiramo. Recite koliko je JAT leteo sa niškog aerodroma i potkrepite vašu tvrdnju da vam nikada nije smetao niški aerodrom. Paušalno opaliti po nišlijama, kao što nas Vučić sve svrstava u ološ i državne neprijatelje zbog naše ljubavi prema državi i animozitetu prema državnim alavcima koji ne mogu da dokažu poreklo svoje imovine, ne može da izbriše činjenicu da se uvek i jedino radilo na razvoju beogradskog aerodroma dok su ostali gušeni.

        1. Draga Nišlijko, način izveštavanja televizije N1 teško da možete nazvati „beogradskim“. Oni imaju strane vlasnike i zastupaju njihove interese. Mislim da su veći problem u Srbiji drugi mediji, domaći, koji ne izveštavaju o onome što narod treba da zna. Vi vidite samo niški aerodrom i ogorčeni ste na Beograd. Sa druge strane ne vidite šta ista ta vlast radi Beogradu. Recimo za čuveni projekat Beograd na vodi, poklonili su najvrednije zamljište koje postoji u Srbiji i još uzeli ogroman kredit da sklone železničku i autobusku stanicu. Ili recimo to što su Karićima dali da grade novo naselje u Makišu odakle se grad snabdeva vodom. Do pre par godina tu nije smelo ništa da se gradi da se ne bi zagadila voda. Pitanje je da li ćemo za desetak godina moći da pijemo vodu sa česme u Beogradu. Pa onda divlju gradnju na bedemu koji brani grad od poplave. Novogodišnju rasvetu koju drže 6 meseci da bi što duže izvlačili pare i ko zna šta sve. A za to vreme se grad ne čisti, ulice su pune rupa, gradski saobraćaj u raspadu… „Razvoj“ Beograda koji vi vidite je iluzija, kao da pumpate usne botoksom, a ispadaju vam zubi. Dakle, draga Nišlijko, možda biste mogli malo da smanjite negativne emocije prema Beogradu, jer je stvarnost daleko od onoga kako se vama čini.

  2. Zbog čega baš Srbija mora da ima karikaturalnu državu u kojoj se predsednik meša, čak, i u letove avio kompanija. Pa, šta tek radi kada je u pitanju sudstvo, osetljive presude, borba protiv kriminala, odluke tužilaštva, zapošljavanja. Ima li to gde u demokratskoj Evropi? Demokratska Evropa je Iluzija. Ona priznaje demokratiju i referendume samo ako su njoj po volji. Evropa je uglađeni Vučić, a Srbija je samo Vučić. Izgleda da je jedino u tome razlika..

  3. Bas tako,Beogradu sve a nama i jugu Srbije da motamo zicu.Beograd cuva socijalni mir,Bg se kiti usred leta sto govori o vidovitosti celnika da oni znaju da ce Nova godina stici kad-tad.Tacno je da beogradjane nije briga za druge,samo kao solidarisu se sa drugima.Nista sto je bitno za zivot nije skuplje u Bg nego u ostalim delovima zemlje ali su plate najmanje duplo vece.Ubedjen sam da se zbog Bg ne uvode platni razredi,da slucajno neko sa juga ne oseti boljitak.Sve sto jug uradi i postane dobro za te ljude vlast ospori i unisti.Lokalni poltroni,podguzne muve,zdusno tome doprinise.Taj bivsi gradonacelnik,dr Perisic,koji se toliko borio za aerodrom da se ne bi zamerio predsedniku opet zdusno podrzao predaju bez dinara i govori da nismo perspektivni a dobro zna da se od nove godine aerodrom izuzo iz budzeta i grada i republike,sam se izdrzavo.Od zdravog tkiva prave bolesno.Operacija uspela pacijent mrtav.Nazdravlje drage nislije.Umesto putnickih aviona sve nas vise nadlecu vojni,ovi sto smo ih dobili ko Lego kockice(valjda sklopljen neki).A zar nijedna televizija van Bg ne moze dobiti nacionalnu frekfencu,I to govori kolika je briga za razvoj.U Nisu je toliko novoizgradjenih stanova,mozda je to neki predznak.Vazno da Pristina lagano preuzima niske avio destinacije.

  4. Zbog čega baš Srbija mora da ima karikaturalnu državu u kojoj se predsednik meša, čak, i u letove avio kompanija. Pa, šta tek radi kada je u pitanju sudstvo, osetljive presude, borba protiv kriminala, odluke tužilaštva, zapošljavanja. Ima li to gde u demokratskoj Evropi? Demokratska Evropa je Iluzija.

  5. Kao bivsi stanovnik Nisa znam za problem koji lokal ima sa centralizacijom ali ovo nije to.Animozitet prema Beogradu je jedno ali kriviti bilo koga van Nisa za besmislenu predaju aerodroma je licemerje. Niska vlast koju su birali nislije na izborima je to uradila. Sledeci put birajte bolje ljude.

    1. Briga beogradjane za Nis kao da nas u Beogradu neko pita za nesto. Baci kosku sirotinji da se svadja dok partija bogatstvo stvara.

  6. Nislije i Stanovnici juga Srbije su zadnjih 30g na ramenima donosili i overavali i Slobu Seselja i Vucica ne zna se ko je veci mesija za nas narod. Sada im se ovako vraca.
    Sledeci put zaokruzite neku gradjansku partiju a ovako mrznja i zavist i populizam nigde ne vode tj vode u raspad drzave prema kome ovaj voz juri 200 na sat. Sledeca frka na balkanu i ostace brogradi okolina sami a vi odoste u komsiluk.

  7. Drage Nislije,
    Rezim vam radi o glavi, a ne Beograd! Organizujte se, Sofija vam je na nepunih 150 km od Nisa. Zar vam je tesko da osnujete firmu poput beogradske „Gea turs“? Zasto morate da letite iz Beograda?

  8. Koliko sma procitao na avio portalima Wizz optimizuje svoju bazu u Malmeu. Avion koji je pokrivao let Malme – Nis takodje je koriscen za let Malme – Poznanj u Poljskoj. Let za Poljsku je ukinut, pa je Wizz odlucio da istu letelicu koristi u drugoj bazi ili nesto slicno.

    Moramo da prestanemo da politizujemo sve. Nismo mi nikome centar sveta. Moramo sami na sebe da mislimo, drugi nece.

  9. Koje gluposti, cesto letim na tu relaciju, Malmö – Nis i avioni su uvek, ama bas uvek puni.

  10. Otimanje Niškog aerodroma od strane države je samo iz jednog razloga, a to je KONCESIJA BG aerodroma „N.Tesla“ francuskoj kompaniji „Vinci“ ili kako se već zove!!!!! Samo da napomenem da ta ista francuska kompanija ima više od 60% akcija u Prištinskom aerodromu, samo budalama nije jasno zašto je Niški aerodrom „poklonjen“ državi, koja zna kako se „rukovodi“ aerodromom, recimo uspešni „N.Tesla“ u BG !!!!!!! Još jedna stvar, Beograd itekako ima koristi od smanjenja broja letova i putnika na Niškom aerodromu(pre preuzimanja od strane države preko 300K putnika), direktvno sa povećanjem broja putnika na BG aerodromu !!! Kroz povećanje broja gostiju u hotelima(a ni jedan pored BG aerodroma !!), restoranima, turističkim destinacijama i ostalom „turističkom“ potrošnjom !!!!! Dakle, to je jedna od koristi smanjenja putnika ili totalnog prekida civilnog komercijalnog letenja iz Niša. Niko nema ništa protiv beogradjana, te se nemojte srditi bezrazložno. Zna se ko je direktni krivac i za aerodrom u BG i NI, i stanju u zemlji…Samo da napomenem, Mijamar ima 25 komercijalnih aerodroma, kao zemlja „trećeg“ sveta !!!!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 30. april, 1. i 2. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.