Narodna stranka: Železnice umesto na branike i rampe, troše pare na ručkove i kafane

Ostavite komentar


  1. Objektivno gledano, zasto niko ne spocitava Tadicu i i vlastima pre njega pomenute probleme. Neobezbedjeni prelazi su postojali i u njihovo vreme. Svi prelazi moraju biti obezbedjeni, nema izgovora. Samo ne volim kad se sakupljaju poeni na ovaj nacin.

    1. Objektivno gledano – čemu nekakva spočitavanja Tadiću i nekima pre njega? Zar nije dovoljno „spočitavanje“ u vidu izgubljenih izbora, samim tim i vlasti? Treba li neko veće „spočitavanje“ od toga? Zar im nije to najveća moguća kazna? Ili je postalo ‘moderno’ da se sve ondašnje i sadašnje brljotine svaljuju samo na one bivše? Prosto rečeno zato su i bivši jer su loše radili i vršili vlast.

  2. Takodje „Zeleznica Srbije“ ostavlja svoju imovinu namerno da propada da bi je novokonponovani naprdni tajkuni „otrgli“ iz vlasnistva osnivaca i dobili je za dzabe. Primeri su hoteli „ZELEZNICAR“ u Vrnjackoj Banji i Vranjskoj banji. A sto se tice dugovanja radnicima u ne isplacenim platama, doprinosima, dnevnicama itd itd da ne govorimo. Jedan od primera su radnici sada vec „upokojenog“ „ZELTURIST-a“ koji imaju izvrsne sudske presude da im preduzece odnosno drzava duguje na ime ne isplacenih plata i doprinosa pojedinacno visemilionske sume. Radnicima ( bivsim ) nisu isplacene plate za period od novembra 2013. godine zakljucno sa martom 2015. godine ukupno 17 ne isplacenih dohodaka i doprinoi. Prema tome sve se ovo odnosi na „sposobnu“ vlast Vucicevog SNS-a i njegovih poznatih kadrova koji su bili direktori ili tzv direktori u ovom periodu 2013. – 2015. godina Kolaric i Lugonjic. Kakav predsednik stranke i drzave takvi su i kadrovi upropastitelji svega u drzavi pa i zeleznice u celini i njene infrastrukture odnosno imovine. Vidimo se drzavo u Strazburu jedini nam je to nacin da ostvarimo svoja prava.

    1. Da li se neko zapitao ko upravlj tako jednim odgovornim sistemom ? Tu su vam nepismeni „kadrovi“ koje je Miroljub Jevtić doveo na/zbog volšeban način i nije ga briga za budućnost železnice jer kad zaposli 150 ljudi za koje je raspisan „konkurs“ može slobodno da uživa u penzionerskim danima. Spominju cifru od 5000-7000, naravno ko želi i može, naravno preko tetke iz Kanade. To je naša borba dala za budućnost Srbije.

  3. Ni Rim se nije izgradio za jedan dan pa ni u Srbiji se ne može sve srediti za jedan dan koliko su je predhodnici ojadili.

  4. Успут ваља споменути да је вечера уприличена поводом потписивања уговора између БнВ и италијанске фирме која ће градити тзв. Кулу кошта више десетина хиљада ЕВРА!

  5. …konstatovao sam prateći medije decenijama da je prisutno ne informisanje o prisutnoj slobodnoj pljački inventara i objekata tzv. Železnica. Srbije. lepše je pisati o Vulinu svaki dan i njegovom vojevanju nego o sistematskom otuđivanju bandera, pragova, el. instalacija iz objekata i itd. a sve u vlasništvu ŽS? zaključak je da tu je prisutna velika sloboda ili prećutni dogovor između tri strane i pokazuje kolikismo pogan narod! Od jedne uzornog preduzeća od nacionalnog značaja posredstvom
    amoralnih lica srbskog naroda dovedena je do dna kao i sve posle nestanka sfrj…

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 4, 5. i 6. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.