Nenadić (TS): Minimum zbirnih troškova kampanje 20 miliona evra, SNS dao sedam za TV oglašavanje 1Nemanja Nenadić, foto: FoNet / Medija centar

Programski direktor Transparentnosti Srbija (TS) Nemanja Nenadić izjavio je danas da još nije poznato koliko su stranke potrošile novca u kampanji za nedeljne izbore ali da se može pretpostaviti da na nivou svih stranaka i svih vrsta troškova, oni u zbiru neće biti manji od 20 miliona evra.

Nenadić je za Radioteleviziju Vojvodine (RTV) rekao da su samo za oglašavanje na „glavnim“ televizijama, stranke u kampanji potrošile oko devet miliona evra pri čemu je samo Srpska napredna stranka (SNS) potrošila više od sedam miliona evra.

„Minimum minimuma troškova koji se može očekivati je 20 miliona evra. Suprotno svim očekivanjima, troškovi kampanje za ove izbore prestići će troškove kampanje za prošlogodišnje izbore“, rekao je Nenadić.

Dodao da je povećana diskrepanca između SNS i svih ostalih stranaka po pitanju troškova.

„Ta diskrepanca je postojala i u ranijim izbornim procesima ali je to na prošlim izborima bio odnos 60:40 a sada je SNS potrošio četiri puta nego sve ostale stranke zajedno“, rekao je programski direktor TS.

Podaci te organizacije pokazuju da je Socijalistička partija Srbije potrošila oko 1,3 miliona evra za televizijsko oglašavanje, koalicija NADA oko 165.000, lista Srbija protiv nasilja oko 150.000 a koalicija Nacionalno okupljanje oko 100.000 evra.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari