Vučić: Prihodi od koncesije aerodroma 1,5 milijardi evra

Ostavite komentar


  1. Francuzi su se javili na tender jer očekuju profit od najmanje pet milijardi evra. On je pokretač. Nisu ovde iz altruizma. Proglasiti ovo uspehom i hvaliti se je cinizam koji prikriva neznanje, nečinjenje i nesposobnost da se stvori ambjent da taj profit ostane u Srbiji. A to je jedini put napretku države. Ovako, bićemo na istom odstojanju sa razvijenima bez nade da će mo ponovo biti prosperitetni kao u zlatno doba sa počeka XXveka.

  2. Uspeh oko koncesije za beogradski aerodrom je veci uzimajuci u obzir ostru poslovnu konkurenciju u regionu.

    1. Kakav crni uspeh,sve je laz vuciceva,ja radim 20 god na aerodromu,verujte mi sve je laz.ubila nas er srbija,ne placaju nikom nista,arapi se povukli.drzava placa papreno zakup etihadu za avione koje su morali uzeti od njih.sve u zatvor,inace odosmo svi u nemacku na gradjevinu.toliko.

  3. Za gospodina 3000 milijardi.?!… Srbadijo majko… Aco šta koristiš preporuči i nama guliji, vidim da je tebi bas,bas dobro?

  4. Nigde u tekstu nije zapisano kolika će biti godišnja koncesija za svaku od 25 godina na koliko će koncesionar dobiti aerodrom Nikola Tesla na upravljanje. Dakle, ako se pod koncesijom za 25 godina misli na iznos od 501 milion €, onda treba reći, koliko će koncesionar da plati prilikom potpisivanja Ugovora o koncesiji, a koliko sukcesivno svake godine za 25 godina koncesije. Imajući u vidu da je Vinci Airports izgubio »trku« sa Fraport-om za kupovinu aerodroma Ljubljana, kao i da je izgubio i »borbu« sa francuskim konzorcijom ZAIC za koncesiju za aerodrom Zagreb, »priča« o tome da će Vinci Airports ODMAH da uplatiti 417 miliona € u Budžet Srbije, a da će 84 miliona € dobiti mali akcionari građani Srbije je »ŠARELA LAŽA« i to iz dva razloga. Prvi je, da je država Srbija vlasnik 83,14691 % akcija aerodroma Nikola Tesla, da mali akcionari građani Srbije imaju 9,61758 % akcija, a druga pravna lica među kojima su banke u vlasništvu stranog kapitala i investicioni fondovi imaju preostalih 7,2355 % akcija aerodroma Nikola Tesla. Dakle, matematika govori, da bi mali akcionari građani Srbije od 501 milion € trebalo da dobiju tačno 48.184.076 €, a ne 84 miliona € koliko im »obećava« predsednik Srbije. Drugi razlog je, da se nezna u kom roku bi taj novac dobili mali akcionari, ODMAH, kako im »obećava« predsednik Srbije ili sukcesivno u roku od 25 godina koliko traje koncesija. Imajući u vidu, da mi je poznat Ugovor o koncesiji za aerodrom Zagreb, mislim da će Vinci Airports po potpisivanju Ugovora o koncesiji za aerodrom Nikola Tesla odmah platiti ne više od 15-20 milona €, a zatim sukcesivno svake godine, Ugovorom definisan iznos godišnje koncesije do 501 milion €. Pošto je od trenutka kada je ZAIC izabran za koncesionara aerodroma Zagreb, 29.02.2012., do potpisivanja konačnog Ugovora o koncesiji za aerodrom Zagreb, 02.12.2013., prošlo skoro dve godine, za očekivati je, da će do potpisivanja konačnog Ugovora o koncesiji za aerodrom Nikola Tesla verovatno doći tek sledeće godine. A do tada će, nadležna ministarka, premijerka i predsednik Srbije »eksploatisati« podatke o tome, koliko novca i kada će dobiti Budžet Srbije i mali akcionari građani Srbije.

  5. Bile tako pre par godina i dve milijarde od Arapa za Beograd na vodi, a na kraju osnivački kapital jedva 10 miliona dobacio, a ukupna investicija ni 40.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 3. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.