Šta kupiti – dizelaš ili benzinac?

Rubrika: Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar

  1. U kontradiktornosti je komentar gos.Todorovica u vezi sa prednostima Punta 1,2 sa 8 ventila i Punta 1,2 sa 16 vent.i 80 ks

  2. Potpuno je nemoralno i sebično viziti polovan automobil na dizel, a i ekonomski uopšte nije ispaltivo kao špto izgleda.Koliko god da auto na dizel malo troši, amo jedna popravka turbine,egr ventila ili plivajućeg zamajca će pojesti svu uštedu. Da ne govorimo što trujete sve oko sebe kancerogenim česticama čađi. Ako nemate novca za gorivo, vozite na gas, on nudi potrošnju dizela uz cenu održavanja benzinca.

  3. Autor teksta prilicno preteruje, u svemu, i to potpuno neopravdano. Po njemu svaki polovnjak ima pola milion presenting km, svaki vlasnik je neredovno i nekvalitetno odrzavao svoje vozilo, i da ne nabrajam dalje. Ne kazem da ne stoji konstatacija o tome da je trziste polovnjaka takvo da kupci najcesce kupuju macku u dzaku, i da je nov automobil nesto sto je svakako bolja opcija, ali budimo realni i svesni gde zivimo

    1. Pa,naravno.Ništa ne valja,sve su prevaranti,sem njega najpoštenijeg i najpametnijeg.Naravno sve u cilju da ti izotima tih 400-500 evra,a kao puna mu usta Boga i poštenja.Komedija.

  4. @Boris Dedeic

    Uvaženi g.Dedeicu, niste pročitali kraj odgovora, meni je cilj da gospodinu Kovačevću koji mi je poslao pitanje razrešim sve nedooumice. A odgovor je postavljen u skraćenom obliku. Poređenje automobila je mnogo kompleksnije nego što se vama čini. citiram: Detaljniji odgovor, analizu poslao sam g. Kovačeviću. Svako od vas ima neke svoje afinitete i zahteve od automobila, pa vam ovaj odgovor može biti samo uvod u rešenje vaših dilema. Ja upoređujem automobile iz vašeg ugla gledanja, zato se potrudite da napišete što je moguće detaljnije pitanje. – See more at: http://www.danas.rs/auto.1171.html?news_id=327207&title=%C5%A0ta%20kupiti%20%E2%80%93%20dizela%C5%A1%20ili%20benzinac?#sthash.tEFC5X9Y.dpuf

  5. @Noni

    Uvaženi gospodine Noni. Prodavao sam godinama polovne automobile. Prodavao sam nove automobile. Znam šta se radi na carini. Znam šta se radi u ovlašćenim servisima. Moji poznanici iz škole svaki dan rade na placevima skidanje kilometraže. Skida se i sa 700 000 km na 150 000 km. Kad čitaocima tražim automobile, iz veliku muku nađem auto 2012. koji ima manje od 200.000 km. Pišem ovde o realnom, pravoj kilometraži. Ja nemam ništa od ovoga što ovde pišem, osim pretnji dilera koji vraćaju kilometražu za 500 000 km i onda oglase taj auto Novo, Novo. Nisam napisao da svi dileri vraćaju kilometražu već oko 95%. Nisam napisao da baš svi loše održavaju automobile u Srbiji, ali većina ih jako loše održava. Živimo u najsiromašnijoj državi na Balkanu, i normalno je da prosečan vozač ne može da kupi nov auto. Ne mogu ni ja da priuštim nov automobil, ali ne mogu zbog toga da lažem sve vas ovde da je bolji izbor polovan auto, kad nije. Imate interner, pa pogledajte na stranim sajtovima, videćete da su polovni automobili tamo skuplji nego u Srbiji. Pošto ne možete da vidite na placevima kako se skida kilometraža kao što ja mogu. Pošto nemate prijatelje na carini, prošetajte do nekog prometnijeg servisa, i zamolite majstore da vas puste da pogledate pređene kilometraže (nema veze što su vraćene već tri puta) videćete jako često recimo Stilo JTD sa 500 000 km na satu. Naravno da u oglasima NE postoji ni jedan Stilo sa 500 000 km a kamoli sa više kilometara. Ja sam se opredelio da pišem istinu. Shvatam da je vaše poverenje u novinare nula, i imate jako puno razloga da tako mislite. Nekako sam i dalje ubeđen da je posao novinara da piše istinito. Obratite pažnju na moje testove, u svima su navedene brojne mane testiranog automobila. Kod ostalih kolega to nije slučaj. Zaista nemam nameru da vas iritiram ovakvim odgovorima. Oni najbolji polovni automobili često i ne dođu do oglasa. Ima ih, ali jako malo. Ovakvim odgovorima ja samo smeta preprodavcima i auto placevima koji varaju kupce. Vas samo informišem. Ako ne želite istinite informacije, nemojte moje odgovore i moje rubrike, ali nemojte pisati da preterujem, kad sve što pišem mogu jako jednostavno i brzo da dokažem. Želim vam ugodan dan. Hvala vam što me čitate, hvala za komentar, i posećujte i dalje najobjektivniji portal u Srbiji Danas.rs.

  6. Полован,солидан ауто од 2000€ МОЖЕ да се нађе…али је потребно стрпљење…ја сам нашао корсу А 1.2i ““91,од првог власника,у првој боји,са 140.000км не лупану,са новим амортизерима,гумама,музиком и др…дакле ЂОЖЕ,али мора да се помучи…

    1. I vama je dobar auto Corsa A iz 1991,stara 28 godina i to ste platili 2000 e?Au,šta reći…

  7. Ja vec sestu godinu vozim BMW E30 1,8i iz 1989 godine. Trenutno ima 270 000 km. Jeftin je za odrzavanje, i nikada me ostavio. Potrosnja podnosljiva. Idem sa njim gde hocu, lepo ga odrzavam i gledacu da me sto duze sluzi. Takav primerak se moze naci ispod 2000 evra. U tom cenovnom rangu, daleko mladja Corsa ili Punto ne mogu ni da mu prismrde, po pitanju kvaliteta i izdrljivosti. Pozdrav!

  8. Na kojoj pumpi sipati kvalitetan dizel ?Ja bar preferiram Mol pumpe ali nisam siguran da sam u pravu.

  9. @Milan Ilić

    Uvaženi gospodine Iliću, u Srbiji ima jako malo inspektora koji kontrolišu kvalitet goriva. Većina distrubutera osim PETROL-a (direktno uvoze gorivo iz Slovenije) kupuje gorivo od NIS-a. Koje aditive posle sipaju, da li sipaju, da li čiste rezervoare, to je pravo pitanje. Ja sam nedavno dva puta sipao gorivo (dizel) na Molovoj pumpi kod Plavog mosta u Beogradu, i obrtaji na leru su mi bili 1.200 o,/min (a trebalo bi da budu 900 o/min) i motor je radio neravnomerno. Čim sam sipao Ultra D na NIS-ovoj pumpi problemi su nestali. Ja posle ovogo iskustva više na Mol-ovim pumpama ne smem da sipam gorivo, ni u moj auto, ni u automobile koje testira. U Mađarskoj sam sipao, nije bilo problema.

  10. @Noni Licno sam bio sa prijateljem koji je kupovao BMWa pre koju godinu na placu (necu da imenujem). Gazda ga nahvali onoliko, na satu naravno 220.000 (ili tako nesto) a vlasnik se kune da je u broj tacna (posto je licno uvezao i kupio kola u nemackoj… licno on, kupio i doterao). Auto ko casa, sedista, ko iz salona, ma perfektan. E sad moj prijatelj zna nekolicinu majstora iz Radulovica pa je pitao gazdu placa dal moze da tera kod svog majstora na proveru ("svoj majstor" je bio ovlasceni servis gde je znao sve majstore licno). Prvo sto su uradili jeste ocitali kilometrazu i, naravno, nije bila tacna… vracena je sa preko 800.000. Dakle vise od pola miliona skinuto. Naravno biznismen sa placa povileneo, dere se kako mu namestaju, kako to nije tacno, da ce da ih tuzi, sta ti ja znam. Kad smo se vracali ljubazno je ponudio da idemo negde drugde posto ga "u Radulovicu ne vole pa mu namerno namestaju da izgubi musterije"… Dakle verujem tekstu do u slovo, i da je napisao da 100% njih vraca mislim da ne bi mnogo pogresio… Toliko.

Ostavite komentar

Auto

Naslovna strana

27. jul 2022.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.