Kažeš tehnika, a misliš "Tehnomanija" 1Foto: Tehnomanija

Često u razgovoru, kada je tema opremanje stana ili kuće tehnikom, imamo baš Tehnomaniju na umu, što nije ni malo začuđujuće s obzirom na dugogodišnju tradiciju koju ova kompanija ima.

Sve je počelo pre 22 godine, kad je „Tehnomanija“ otvorila svoja vrata kupcima i predstavila ponudu tehničke robe bez premca.

Osnovana u Beogradu, firma se brzo razvija, sa puno entuzijazma i preduzetnog duha. Prvi ljudi Tehnomanije tragali su za kvalitetnim brendovima tehničke opreme po celom svetu, kako bi, na tada prilično slabo razvijenom tržištu Srbije, obezbedili dostojnu ponudu. Ubrzani razvoj kompanija je postizala u dva pravca, širenjem ponude proizvoda i širenjem prodajne mreže. Pre bezmalo dve decenije, pokrenula je i online prodaju, čime je uzela primat u inovativnim načinima trgovine.

Iza svakog koraka, u 22 godine dugom razvoju, stajali su uspešni menadžeri sa vizijom, ali i prva linija veštih i dobro obučenih prodavaca koji su u direktnom kontaktu sa potrošačima gradili imidž kompanije.

„Posao sam započeo pre više od 10 godina, tada na poziciji prodavca. Za nepunih godinu dana dobio sam šansu da napredujem i ubrzo postanem menadžer prodavnice. Prvi tim koji sam imao priliku da vodim, bio je sačinjen od samo šest kolega, dok danas predvodim ekipu sa preko 25 ljudi. Ravoj Tehnomanije za mene je značio i razvoj moje karijere kao trgovca i retko iskustvo stečeno u radu sa velikim brojem kolega i usluživanju na desetine hiljada kupaca“, kaže Mirko Milovanović, menadžer maloprodajnog objekta Tehnomanije na Novom Beogradu

Kažeš tehnika, a misliš "Tehnomanija" 2
Foto: Tehnomanija

Godine su prolazile, prodajna mreža se širila, a sajt kao „ponuda svih ponuda” doživeo je veliku modernizaciju i brojne transformacije u pogledu dizajna i funkcionalnosti.

Fokus kompanije je kreiranje ponude po meri svakog kupca, kao i neprestano širenje asortimana. Stalno pristižu novi moderni uređaji, ekskluzivni brendovi i proizvodi, poput Haiera, električnog bicikla Greyp i mnogih drugih koji se na našem tržištu mogu kupiti samo u Tehnomaniji.

Svaki veliki uspeh satkan je od brojnih manjih, koji su nastali na temelju uzajamnog poverenja partnera, kupaca i zaposlenih kompanije.

Menadžer Milovanović ističe da mu je, pored iskustva, „Tehnomanija” pružila i brojna poznanstva i prijateljstva i kroz smeh dodaje i da mu je radno mesto donelo i ljubav u pravom smislu te reči. „Često sam imao priliku da budem u timovima za otvaranje novih radnji, pa sam obilazio i različita mesta u Srbiji. Među kolegama ima dosta prijatelja, a ono što je zanimljivo je i da sam sadašnju devojku upoznao dok sam bio na svom radnom mestu”.

Ove godine „Tehnomanija“ proslavlja svoj rođendan – 22 godine postojanja. Tim povodom pripremljeni su sjajni popusti i fenomenalna rođendanska ponuda, koja traje od 05.04. do 02.05. kao i brojna iznenađenja.

Više informacija saznajte na tehnomanija.rs.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

3 reagovanja na “Kažeš tehnika, a misliš „Tehnomanija“”

  1. Sjajan naslov! Ja zaista kada pomislim da mo treba nesto od tehnike odmah googlam Tehnomaniju.

  2. Tehnomanija,najskuplja prodavnica električnih aparata,dugo to nisam znao, ako nešto kupujete od električnih uređaja uporedite cene istog na nivou Srbije i naćićete Tehnomaniju na neslavnom vrhu liste.U međuvremenu sam shvatio i da se služe lažnim reklamama o pojevtinjenju.Pozdrav

  3. Kupila sa pre nekih dve godine tamo televizor i mogla sam da se dogovorim za cenu . Mozda je to bilo tako samo za taj tip televizora (Filips) i da li je sada moguce ne znam.
    Ali da znaju da kradu baterije , one, koji sluze za daljinski a kradu oni koji donose na kucu televizor , to je bio moj slucaj . Zato kada vam donesu odmah proverite da li ima baterija , nije to nesto, ali zasto i to nesto malo da vam ukradu ako vam vec proizvodjac to poklanja , brukaju i Tehnomaniju i proizvodjaca televizora.
    razumem da nose i teze stvari od televizora, nije lak posao, mozda ih kupci ne caste ali to ne treba da rade.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.