Istraživanje: Gejmeri sve manje novca troše na igre, opšti pad prodaje u svetu 1Foto: Pixabay/11333328

Prodaja video igara širom sveta opala je tokom protekle godine, pokazuje istraživanje analitičke agencije Nevzoo.

U poređenju sa 2021. godinom, prihod industrije igara smanjen je za 2,2 odsto, te iznosi 92,3 milijarde dinara. Konzolne igre činile su 56, 2 odsto prihoda, PC igre 41, 3 odsto, a igre pretraživača 2,5 odsto. Mobilne igre nisu bile uključene u istraživanje, prenosi portal Vesti.ru.

Prema ekspertima ove agencije, najveće tržište za video igrice ostaje u Sjedinjenim Američkim Državama. Amerikanci su na njih potrošili 31, 2 milijarde dolara. To je nešto više od trećine globalne potrošnje.

Međutim, Ameriku je skoro sustigao Azijsko-pacifički region sa 30, 2 milijarde dolara potrošnje za video igrice, dok je Evropa na trećem mestu sa 24, 3 milijarde dolara (nešto više od četvrtine globalnog tržišta).

Gejmeri su, kako pokazuje ovo istraživanje, počeli ne samo da troše manje novca na igre, već i manje vremena na video igre – za 23 odsto. Muškarci čine 60 odsto korisnika mobilnih igara, a žene 40 odsto.

Pad globalne prodaje video igara smatra se da, najverovatnije, ima veze sa postepenim vraćanjem ljudi na rad iz kancelarije, a sve manjim radom od kuće.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari