Na jednom od prvih predavanja tokom Sinergije 07, Tina Shepherd iz Microsofta predstavila je mogućnosti brze i jednostavne komunikacije uz Microsoft Office Communicator 2007. Microsoft Unified Communications model obuhvata trojstvo korisnik-server-servis, i uz moto „Unified. Simplified“ objedinjuje i pojednostavljuje postojeće vidove komunikacije i pri tom donosi uštedu vremena i novca od 25 do 30 odsto u odnosu na uobičajeni utrošak.

Na jednom od prvih predavanja tokom Sinergije 07, Tina Shepherd iz Microsofta predstavila je mogućnosti brze i jednostavne komunikacije uz Microsoft Office Communicator 2007. Microsoft Unified Communications model obuhvata trojstvo korisnik-server-servis, i uz moto „Unified. Simplified“ objedinjuje i pojednostavljuje postojeće vidove komunikacije i pri tom donosi uštedu vremena i novca od 25 do 30 odsto u odnosu na uobičajeni utrošak.
Unified Communications tehnologija ruši barijere u komunikaciji i premošćuje jaz između kompjutera i telefona pomoću dva integrisana serverska proizvoda: Microsoft Exchange Server 2007 i Office Communications Server 2007. Korisnik može jednostavnim klikom pozvati bilo koji kontakt iz svog address book-a, a običan telefonski razgovor može prerasti u konferencijski razgovor, ili čak u video konferenciju ukoliko je potrebno. Takođe, Microsoft Unified Communications pored pomenutih servera integriše i servise i aplikacije: Microsoft Office Communicator 2007, Exchange Hosted Services, Office Live Meeting Service 2007 i Microsoft Office Outlook 2007, a sadrži i kompletni set alata za komunikaciju: telefonsku platformu, audio i video-konferencije, informacije o prisutnosti (dostupnosti) kontakata, Instant Messaging (IM), e-mail, voice mail, faks i kalendar.
Microsoft Office Communicator 2007 unapređuje komunikaciju tako što omogućava lako povezivanje sa osobama koje se nalaze na drugim lokacijama, koristeći najbolji metod komunikacije. On pojednostavljuje stvari objedinjavanjem različitih modela komunikacije u jednom rešenju i na taj način poboljšava sposobnost komunikacije u realnom vremenu s različitih lokacija i uređaja. Osim toga, nudi mogućnost trenutne razmene poruka, brojne načine za održavanje audio i video sastanaka, trenutni vizuelni prikaz dostupnosti ili prisutnosti neke osobe, kao i opciju za upravljanje kontaktima, koja omogućava da se na jednostavan način organizuju kontakti i započnu razgovori. Iz razgovora započetog u režimu instant poruka moguće je prebaciti se na telefonski razgovor, dodati zatim sliku ili video, preći sa klasičnog razgovora na konferencijski ili čak Web konferenciju, tako da učesnici mogu međusobno da dele aplikacije, slajdove ili svoje radne površine. Prilagodljive opcije pozivanja omogućavaju prosleđivanje poziva na druge telefonske brojeve, istovremeno pozivanje dodatnog broja, kao i preusmeravanje poziva na koji niste odgovorili.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari