Počnimo formalnim definicijama. Sinergija koju Microsoft svake godine organizuje u Srbiji je najveća i najuticajnija IT konferencija u regionu. Ovo je je poznato svakom domaćem IT posleniku, pa i onima koji se za nove tehnologije interesuju tek površno. Takođe, poznato je da je na neki skoro organski način Sinergija postala brend za sebe i da, iako je mi iz Microsofta organizujemo i osmišljavamo, volimo da vidimo da živi svoj sopstveni život i da je na tržištu prepoznata kao potpuno zaokružen.

Počnimo formalnim definicijama. Sinergija koju Microsoft svake godine organizuje u Srbiji je najveća i najuticajnija IT konferencija u regionu. Ovo je je poznato svakom domaćem IT posleniku, pa i onima koji se za nove tehnologije interesuju tek površno. Takođe, poznato je da je na neki skoro organski način Sinergija postala brend za sebe i da, iako je mi iz Microsofta organizujemo i osmišljavamo, volimo da vidimo da živi svoj sopstveni život i da je na tržištu prepoznata kao potpuno zaokružen.
Ono što je manje poznato jeste kolika količina energije i strasti iz godine u godinu ulazi u organizovanje ove smotre. Ovo nije jedna od onih dosadnih, malih konferencija koje se nižu bez mnogo efekata, uzbuđenja i razloga. Sinergija ni jedne jedine godine nije bila na autopilotu, svaki put smo je menjali, dorađivali i eksperimentisali s novim sadržajima. Sinergija, ne samo zato što je tako velika i uspešna, odslikava naš stav prema IT tržištu u Srbiji: želimo da budemo aktivan deo, a ne posmatrač, želimo da donosimo trendove, a ne samo da pratimo tokove.
Takođe, ono što standardno krasi Sinergiju, a naročito je došlo do izražaja ove godine, jeste izuzetna saradnja s našim partnerima i svima na tržištu koji dele naše vrednosti. Ako pogledate spisak samo onih kompanija i pojedinaca koji su na ovaj način bili aktivno prisutni na ovogodišnjoj Sinergiji, videćete na jednom mestu skoro sve što čini domaće IT tržište uspešnim. Drago nam je što je tako. To vidimo kao jednu od velikih vrednosti Sinergije za naše posetioce i goste, a to je, opet, jedan od ključnih razloga zašto Sinergiju uopšte i organizujemo: da svim onim vrednim profesionalcima iz IT-e sveta pružimo na jednom mestu svu moguću podršku, nove informacije, pa i profesionalna usavršavanja.
Ali, naša ambicija ne prestaje tu. Lista predavača koje svake godine pozivamo na Sinergiju je impresivna zlatna žica koju svi posetioci Sinergije prepoznaju kao jedan od razloga što su ovoj konferenciji verni iz godine u godinu. Mi smo uložili puno truda da širom sveta identifikujemo upravo one profesionalce koji će nam doneti najviše i do kojih se, inače, dolazi najteže. Lista je ove godine mozda impresivnija nego ikad, ali mi već razmišljamo o sledećoj godini i sledećoj listi. Dodajte tome potpuno inovativne pristupe poput Master of Deployment kursa i predavnja iz Management Track-a, gde najviđeniji domaći IT profesionalci dele svoja menadžment iskustva s posetiocima, i shvatićete da Sinergija ovakva kakva je sada – dinamična, prilagodljiva i ambiciozna – tek ulazi u svoju zrelost, i da su najveći uspesi tek pred nama.
Ono što nikom nije promaklo jeste da se ne ustežemo da dograđujemo bazičnu formulu Sinergije, dodajući sadržaje za koje verujemo da će maksimalno olakšati, zaokružiti i ulepšati tih nekoliko intenzivnih dana druženja. Zato se više niko ne iznenađuje kada čuje da Sinergija ima svoj sopstveni radio-program, ili Health corner, u kojem posetioci mogu da se opuste i pripreme za sledeću turu predavanja. Ni za koga više nije tajna koliko je popularan Chill Out Room i razni dodatni, reklo bi se, lagani sadržaji, u koje smo ove godine uključili i Epson bioskop. Ne postoji ništa lagano ni nasumično u njima. Oni su tu jer imaju aktivnu ulogu u transformisanju Sinergije u tačku potpunog kvaliteta za njene posetioce, ali i u njenoj transformaciji od uspešne lokalne smotre u konferenciju koje se ne bi postidela nijedna zemlja na svetu.
Osećam veliki lični ponos što svake godine uspevamo da zacrtamo nove, dramatično ambicioznije, ciljeve za Sinergiju, i što ih godinu za godinom dostižemo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari