Kompanija Telenor oprostila je dug od 9.000 evra Nikoli Lučiću, građevinskom inženjeru iz Subotice, kome su lopovi posle krađe službenog mobilnog telefona u Barseloni, napravili astronomski račun.

Firma u kojoj Lučić radi „Potiski vodovodi“ poslala je brojne reklamacije, molbe i pitanja Telenoru u vezi sa visinom ispostavljenog računa, a glavne primedbe i pitanja su se odnosila na sledeće: zašto Telenor nije blokirao karticu na vreme, ako je Lučićeva prosečna mesečna potrošnja bila 2.000 dinara, nego je dočekao da suma naraste 920 puta više od proseka (na osnovu člana 30 stav 1 Opštih uslova Ugovora), te da je na dostavljenom listingu Telenor fakturisao 14.678 minuta, odnosno 244 sata. Na istom listingu se vidi da je zloupotreba predmetnog broja počela 31. decembra 2013. od 20:35:41 i trajala do 01. januara 2014. do 17:05:46, što ukupno iznosi 20 sati. Na kraju je Nikola morao svojoj firmi da nadoknadi štetu, ali je posle pisanja Danasa o ovom slučaju kompanija Telenor odlučila da ovaj nesporazum razreši.

-Kada sam rešio da objavim svoj slučaj, posalo sam tekst slične sadržine kao i vama, na brojne adrese svih medijskih kuća, štampanih i elektronskih, portala, strukovnih organizacija, asocijacija potrošača, političkih partija, nadležnih ministara, predsednika vlade i države, te sindikata i ambasade Norveške. Nisam imao prevelika očekivanja u vezi reakcije javnosti i nadležnih, međutim desilo se upravo suprotno na moje veliko iznenađenje Nakon što je počelo objavljivanje moga slučaja u utorak 10.02.2014 , ja sam linkove sa objavama, prosleđivao redom na  14 adresa top menadžmenta Telenora u Norveškoj i Srbiji, paralelno sam ih postavljao na Fejsbuku, dok su moji prijatelji objave dalje postovali na svojim stranicama i FB stranici Telenora – kaže Lučić.

Usledio je poziv iz Telenora.

-Gospođa me je obavestila,  da se iz već meni dobro poznatih razloga, oni izvinjavaju meni lično na svim neprijatnostima, te da se u tom smisliu kompletna sporna suma stornira… Hiljadu tona je u tom trenutku spalo sa mojih leđa, obavestio sam je da o tome mora da obavesti moju direktoricu, kao i da je neophodno da povrate sumu koja im je isplaćena iz „Potiskih vodovoda“. Nakon toga sužbenk Telenora,  koji je do tada bio sadužen za našu firmu i koji je imao elokventne tirade o tome koliko smo neverovatno privilegovani što treba da isplatimo „samo“ tih 9000 evra, nazvao je moju direktoricu i uz izvinjenje, rekao da će kompletna suma već sutra biti uplaćena nazad mojoj kompaniji, te da se on uvek borio kod svoga menadžmenta da zauzmu drugačiji stav prema mome slučju. Sporna suma je isplaćena nazad sutradan – kaže Nikola Lučić.

Nakon toga je uputio na sve adrese u Telenoru sledeći mail: „Pozivam vas da nakon što ste stornirali sporna potraživanja, a u ime kompezacije za duševni bol i stres koji ste u proteklih godinu dana izazvali u mojoj porodici, kao i u ime Vaše korporativne društvene odgovornosti, proaktivno izvršte uplatu od 200.000, 00 din Domu za decu ometenu u razvoju „Kolevka“ Subotica. Molim vas da me o ovoj uplati obavestite što hitnije“.

-Nakon ovoga usledio je odgovor na adresu moje direktorice: Poštovana Vesna, molim Vas da se prekine ovo spamovanje sa vašeg kompanijske e-mail adrese. Mislim da smo završili sve što se tiče spornog duga, nastavak spamovanja nema nikakvog smisla i prelazi granice dobrog ukusa. Hvala Vam na razumevanju ! – priča Nikola, koji je u međuvremenu dobio ćerku, pa, kako kaže, nema vremena da se bavi više tim slučajem.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari