Potrošači u Srbiji najčešće se žale na kvalitet odeće, obuće, bele tehnike, računara, a u poslednje vreme sve je više pritužbi i na kvalitet i bezbednost hrane, kazao je predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Petar Bogosavljević. On je dodao da će aktivnosti tog pokreta povodom Svetskog dana prava potrošača 2014. godine obeležiti kampanjama za poboljšanje položaja korisnika usluga u mobilnoj telefoniji u Srbiji.


– Srbija još nije uvela celovit sistem za zaštitu prava korisnika usluga mobilne telefonije. Potrošači se žale na kvalitet telefona, predug period popravki, problem raskida ugovora sa operaterom. Te žalbe jasno pokazuju da operateri povremeno zloupotrebljavaju nedovoljno znanje i slabu informisanost korisnika njihovih usluga – rekao je Bogosavljević.

On je dodao da je analiza paketa usluga koje pružaju operateri u Srbiji pokazala da postoji „kartelsko sporazumevanje o cenama“.

– Predložićemo Telekomu Srbije, Telenoru i VIP-u da u saradnji sa Ratelom uspostavimo evidenciju i analizu reklamacija korisnika mobilnih telefona i sistem mirnog rešavanja sporova. Mi samo tražimo da se u Srbiji što pre primene propisi EU u oblasti zaštite potrošača – zaključio je Bogosavljević.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari