U dnevnom listu Danas, a zatim u vestima jedne nepristrasne TV pojavio se kajron sledećeg sadržaja: Ako DS namerava da na predstojećim izborima pobedi SNS, mora da se osloni i akcenat da stavi na ličnost i energiju svog lidera Borisa Tadića. Ma, fantastično! Ali, sasvim netačno.

Potpuno nekreativno i ograničavajuće. Prijateljski savet predsedniku Demokratske stranke: promenite PR tim, ljudima je očigledno ponestalo ideja. Jer, postoji bar još 10 načina da DS pobedi SNS, pa evo čak i uz oslanjanje na ličnost i energiju svog lidera.

Pa, da krenemo:

Znamo da sve polazi iz porodice, dakle od malih nogu: 1. Znači, deca pod obavezno na ulicu svaki put kada se Vođa vraća sa nekog putovanja, zastavice u ruke, osmehe na lica i ljubav će ući u mala srca – tako se formira baza budućih birača, jer svi znamo da nisu predstojeći izbori jedini izbori koji su pred nama!

2. U Tašmajdanskom parku pod hitno podići spomenik i našem Vođi. Po mogućstvu što bliže Sportskom centru gde je Vođa kao mali trenirao vaterpolo. Ovo bi bio potez usmeren ka najstarijoj populaciji, jer znamo da oni u najvećem broju sede po parkovima. Tako bi i oni postali sigurno biračko telo DS.

3. Na svakom trgu, visokoj zgradi, autobuskom stajalištu i sl. postaviti bilbord sa Vođinim likom. Da i ostatak naroda, ono što se zove radno sposobna populacija, ne izgubi kontakt s njegovim likom. I, tu se prosto moraju roditi neke emocije.

4. Ukinuti izbore. Bar do daljeg. Nema smisla trošiti novac, vreme i energiju na nebitne formalnosti, kad se ionako zna da su svi za Vođu i njegovu stranku.

5. Ako je to nemoguće, onda zabraniti rad svim strankama osim onim koje su otvoreno uz Vođu.

6. Ako je i to nemoguće, onda nastaviti sa sprovođenjem akcije zatvaranja medija za sve osim za Vođu i njegovu stranku. I to po sistemu: 1/3 novinara otpustiti, 1/3 kupiti, a 1/3 toliko preplašiti da će pristati da rade čak i kad nisu plaćeni.

7. Zabraniti okupljanja u grupama većim od 3. Ko zna kakve se sve ideje mogu javiti u takvim, većim grupama.

8. Uvesti apsolutnu kontrolu nad Fejsbukom, Tviterom i ostalim društvenim mrežama. Ne može svako da ima pristup internetu. Uostalom, u pravu je ona komičarka Čendler: Otkud i šta će Srbima Fejsbuk? Po Vođu i njegovu Stranku su opasni svi koji znaju da se potpišu, a da to ne podrazumeva stavljanje krstića ispod nekog teksta.

9. U škole uvesti obavezno učenje Vođine biografije, a učenike sa slabijim kapacitetom bar naučiti kako da hodaju kao Vođa ili kako da „bacaju pet“ poput njega.

10. Jedan od stadiona u Beogradu, može i u unutrašnjosti, ionako nam je sport na niskim granama; izdvojiti za pripadnike i simpatizere SNS-a, ako ne duže, onda bar dok traje kampanja. Stadion, naravno, ograditi žicom.

Eto, to je bar još 10 načina. Znači, kreativni tim je potpuno podbacio. Smeniti kreativni tim!

(Vođina primedba, preuzeta od poverljivog izvora).

Ako sve to ne pomogne, onda pomoći, zapravo, i nema. Jer, ko je još lud da se bavi dizanjem proizvodnje, dovođenjem stranih investitora, kontrolom cena, zapošljavanjem nezaposlenih, a naročito onih 400.000 koji su u poslednje tri godine ostali bez svojih radnih mesta, borbom protiv korupcije na svim nivoima, preispitivanjem nezakonito sprovedenih privatizacija i ukidanjem narodnih kuhinja – jer bi se tako postigla atmosfera da bi u Srbiji svi mogli pristojno da žive od svog rada. Ali, to je suviše teško. Marketing je lakši. Gotov je!

Autorski tekst Aleksandra Vučića je reakcija na Danasov članak „Saveti koje DS uoči izborne kampanje dobija od konsultanata i istraživača javnog mnjenja: Za pobedu ključni Tadić, nova radna mesta i četiri kolone“ (25.06.2011)

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari