Mobi banka - aplikacija

BBC
Mobi banka – mobilna aplikacija

Beograđanin Aleksandar Bošković na neprijatan način saznao je da je njegova Mobi banka imala probleme u radu.

Kratkotrajnu sreću zbog primljene plate u utorak mu je prekinuo aparat na kasi – kad nije uspeo da dve majice plati karticom.

Dva puta mu je odbijena transakcija uz obrazloženje da „nema dovoljno sredstava“, srećom imao je gotovinu.

„Mobi banka je najprogresivnija, moderna banka tako se reklamira i nadaš se da se to neće desiti“, kaže Bošković za BBC.

Usled tehničkih poteškoća duže od 24 sata ne samo da je bilo problema sa plaćanjem karticama, već je bio otežan pristup mobilnoj i internet aplikaciji banke, a pojedini korisnici nisu uspeli ni da podignu novac sa bankomata.

U sredu popodne usluge i servisi banke postali ponovo dostupni i mogu se neometano koristiti, saoštili su iz Mobi banke.

„Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo se na razumevanju i strpljenju“, dodali su.

Zaglavljene pare na računu

Još teže je bilo Maji Pupovac koja u utorak nije mogla da plati robu „za deset kesa u Maksiju“.

Bila je u mesečnoj kupovini, ali karticom dva puta nije uspela da plati i svu robu je morala da vrati.

„Nikog ne mogu da dobijem u banci, ne mogu da platim, ne mogu da podignem novac sa bankomata niti mogu da ih prebacim nekom.

„Zaglavljene su mi pare na računu“, rekla je nezadovoljna Maja, dodajući da dosad nije bilo takvih problema.

Korisnica ove banke je već pet godina.

„Sve što nije prošlo od transakcija na kasi i na bankomatu ostalo mi je kao rezervisano, te pare su mi skinute sa računa.

„To bi trebalo da mi vrate ako uspem da ih dobijem“, dodaje Maja za BBC.

Na kasi ni Aleksandrovim mukama nije bio kraj.

Pokušao je da pare podigne na bankomatu Telenor banke, koja je nedavno promenila ime u Mobi – ponovo nije moglo, iako se vidi da ima novac na računu.

Kada je hteo da preko Mobi banke uplati dopunu za kredit na telefonu, nije mogao preko aplikacije – uspeo je tek preko veba.

Mobilna aplikacija i ranije je „bagovala“, kaže on, ali su ostale usluge radile.

Odlučio je da pozove korisnički servis, kako za BBC kaže – 30 puta, ali nije dobio odgovor koji želeo.

„S obzirom da sam se juče čuo sa 30 operatera mogu da kažem da je atmosfera u korisničkom servisu nonšalantna kao da im ne radi jedan bankomat“, dodaje ovaj menadžer u komunikacijama.

ilustracija

BBC

Nezadovoljan je što čitav dan nije dobio odgovor kad će problem biti rešen.

„Prvo snimljena poruka kaže imamo poteškoće sa mobilnom aplikacijom, onda imamo poteškoće sa veb aplikacijom, molimo sačekajte, zatim imamo poteškoće sa platnim karticama.

„Tek na kraju javi se devojka i nonšalantno kaže ‘Dobar dan, Jovana, izvolite, kako mogu da pomognem’, ja kažem ‘Jovana, smak sveta je, Jovana, šta radite'“, priča uzbuđen i dalje 32-godišnjak.

Šta su rekli iz banke?

Uvideli su problem i saopštili da rade na tome da što pre otklone.,

„Usled tehničkih poteškoća otežan je pristup mobilnoj i internet aplikaciji banke.

„Moguće su i privremene poteškoće pri plaćanju platnim karticama. Podizanje evra na bankomatima trenutno nije moguće.“, saopštili su u sredu iz Mobi banke.

Brojna negodovanja na Tviteru

Na Tviteru su se brojni korisnici žalili na ove probleme.

Ni odgovor banke na Tviteru nije ublažilo bes pojedinih.

Šta dalje?

Ukoliko niste uspeli da rešite problem u razgovoru sa Korisničkim servisom (0639005) ili putem imejla [email protected], ovde možete podneti zvaničan prigovor na postupanje Mobi Banke.

Pre podnošenja prigovora potrebno je da se upoznate sa instrukcijama, navode iz ove banke.


Pogledajte video o mogućoj recesiji srpske privrede

Da li svetskoj privredi preti recesija – ili još gore – ekonomska kriza?
The British Broadcasting Corporation

Pratite nas na Fejsbuku i Tviteru. Ako imate predlog teme za nas, javite se na [email protected]

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari