Taksisti protiv kompanije Kar:Go, vozači protiv Ubera

Ostavite komentar


  1. Vozaci Ubera protestuju, pa to je smesno, a i poucno za car go vozace, jer oni nisu zaposleni, oni su duhovi u pravnom i zakonskom sistemu i kao takvi nemaju nikakva prava. Prosecno izdrze robovlasnicki status do 6 meseci i odustaju, ali uvek stizu novi neiskusni i sa neizrabljenim autom, pa kada se i oni potrose niz se nastavlja. Drzava dobija desetine hiljada vozaca bez staza i penzije, neiskusnih i van sistema, gradjani u vecim gradovima dobijaju desetine hiljada vozila iz sire okoline koji se voze unaokolo gledajuci u aplikaciju i nadajuci se nekoj voznji, stranke dobijaju nalozene klince, seksualne predatore, bivse osudjenike i svakoga ko ima vozilo na 4 tocka i aplikaciju koja ga pretvara u taksistu. Na pocetku nize cene dok se ne unisti taksi sluzba, e onda krece dizanje cene po zelji mocnog vlasnika, za kisu, za vreme spica, snega, pa cak i Novogodisnja tarifa, sve algoritamski sracunatu da vam u svakom trenutku izvuce sto vise novca i to ne krseci ni jedan zakon jer oni i ne rade po zakonu vec po sopstvenoj volji multimilionerskog gazde sa Kanarskih ostrva.

    1. Sve to pod pretpostavkom da u Srbiji taksi udruzenja nisu kirminogene prirode sama po sebi. Kao i da ne postoje zakoni za ocuvanje konkurencije. Pa u Nemackoj drzavne zeleznice izbacile aplikaciju za ride-sharing. Car:Go posluje bez problema u Svajcarskoj i Austriji, pregovaraju sa Kinom, srpska kompanija (unosi novac u zemlju, za razliku od recimo YandexTaxi-ja), zaposljava mnostvo ljudi, cene su prihvatljive, uslovi voznje i sigurnosti iznad svakog taksija, nije istina da moze svako da vozi. Jednostavno treba ukinuti ogranicenje prevoznika u gradu, pustiti trziste da odluci koja usluga je kompetentnija, ko ima sigurnije vozace a ko zaposljava robijase i batinase, ko to stiti i potpomaze ilegalne taksiste, zasto pola taksista razvozi „robu“ a ne ljude po Beogradu? Zasto su taksisti ubedljivo najgori vozaci i najneljubazniji saputnici u gradu? Ako cemo da zabranjujemo Car:Go, ajde prvo da sredimo taksi usluge, pa onda ako se ljudi sami ne vrate boljoj usluzi, pokusati nesto drugo. Smesno je praviti se kao da ne zivimo u Beogradu/Srbiji gde su taksisti u rangu sa fudbalskim huliganima.

  2. Niz dezimformacija u kampanji koja hoce da srusi taksi delatnost kao takvu. Jandeks radi samo sa taksistima koji imaju dozvolu grada Beograda, bas kao sto i CarGo radi u Austriji i Svajcarskoj sa licenciranim taksistima. Dakle tamo moraju da postuju zakon drzave, a u Srbiji ne moraju jer su kako vreme pokazuje jaci od drzave. Potplatili su medije, botove, inspektore, da bi nesmetano radili van zakona. Njihov vozac , osudjivani ubica i diler je planski napao taksistu na Novom Beogradu. Naravno, vozilo se vodi kao privatno i tragovi su pokriveni na vreme. Ozbiljna mafijaska udruga, sa ozbiljnim novcem i prljavom igrom.

Ostavite komentar


Naslovna strana

Naslovna strana za 18. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.