Bolji kvalitet rada medicinskih i nemedicinskih službi, u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, a pre svega bolje usluge pacijenti Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković“ na Paliluli, mogu očekivati uskoro. Naime, ovaj beogradski dom zdravlja već dve godine je učesnik pilot projekta pod nazivom „Razvoj zdravstva Srbije“, koji sprovodi Ministarstvo zdravlja i ISVETSKA banka u zdravstvenim ustanovama širom Srbije.

Bolji kvalitet rada medicinskih i nemedicinskih službi, u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, a pre svega bolje usluge pacijenti Doma zdravlja „Dr Milutin Ivković“ na Paliluli, mogu očekivati uskoro. Naime, ovaj beogradski dom zdravlja već dve godine je učesnik pilot projekta pod nazivom „Razvoj zdravstva Srbije“, koji sprovodi Ministarstvo zdravlja i ISVETSKA banka u zdravstvenim ustanovama širom Srbije.
Ovih dana, tačnije od 3. do 6. februara, u okviru „Akreditacijske nedelje“ tim medicinskih stručnjaka iz Kraljeva, Zrenjanina i Valjeva, kao i predstavnici ministarstva zdravlja obišli su dom zdravlja na Paliluli, i zvršili analizu i procenu kvaliteta njegovog rada u okviru primarne zaštite.
– Sve zdravstvene ustanove koje su zajedno sa nama u ovom projektu prolaze tu procenu za akreditaciju, i samo one koje zadovolje standarde i kriterijume imaju mogućnost da recimo za narednu godinu lakše dobiju sredstva za finansiranje i usavršavanje. Akreditacija podrazumeva formiranje, uspostavljanje i testiranje standarda u primarnoj zdravstvenoj zaštiti. Za dva meseca očekujemo konačne rezultate, a mi se nadamo da će biti dobri – rekla je primarijus dr Jasminka Jelić, direktor DZ „Milutin Ivković“ za Danas. Ona je dodala da je komisija obišla sva njihova odeljenja, kao i ambulante u Ovči i Dunavcu, ali da tamo nisu isti uslovi kao u centralnom domu zdravlja.
– Cilj je da se novim propisima i postavljanjem standarda u primarnoj zdravstvenoj zaštiti obezbedi ravnopravnije, efikasnije i bezbednije korišćenje naših usluga, što je svuda u svetu već regulisano. Tako recimo, ukoliko postoji negde klizav pod u našoj ustanovi to treba izričito da naglasimo našim pacijentima, kako bi ih zaštitili od mogućeg pada, navela je dr Jelić, ističući da samo timskim radom može da se napreduje.
Gužve i dugi redovi u čekaonicama kod lekara, u ovom domu zdravlja odavno ne postoje. Brojne šaltere zamenio je pult na kome se mogu dobiti informacije, a naručivanje recepta preko telefona pokazalo se kao pun pogodak.
-Ta usluga postoji od 2004. godine, a odziv je odličan. Mnogim pacijentima to mnogo znači, jer mogu putem telefona 3224-321, 3224-322, 3224-323 i 3224-324 tri, četiri puta da naručuju lekove. Sestra im u kontaktu sa njihovim lekarom popuni recepte, i oni već narednog dana mogu da dođu po njih, objasnila je dr Jelić.DZ „Milutin Ivković“ na Paliluli postoji od 1953. godine, a trenutno broji 850 zaposlenih.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari