Foto: Beoinfo

Iz PR službe tog preduzeća odbili su da pošalju zvaničan pisani demanti, ali kažu da će tužba biti pokrenuta i protiv predsednika Sindikata Sloga u GSP, koji je dao izjavu vezanu za moguću smenu direktora.

Da napomenemo, novinar Danasa je pre objavljivanja teksta kontaktirao PR službu kako bi zvanično proverio informaciju, ali ta služba nije mogla da potvrdi a ni demantuje vest, što je u tekstu i objavljeno, kao i to da je vest nezvanična. S druge strane, i iz drugih izvora bliskih rukovodstvu GSP Danas je juče dobio potvrdu informacije da Milković nadalje neće biti direktor tog preduzeća, te da će ta odluka zvanično biti potvrđena u junu na zasedanju gradske Skupštine.

Međutim, rukovodstvo GSP više prašine je diglo ne zbog objavljivanja te vesti, već zbog Aleksićeve izjave, u kojoj on optužuje sadašnjeg direktora za brojne malverzacije, koje, kako tvrde, nisu tačne, već, „izmišljotine partijski obojenih ljudi iz sindikata koji nemaju ni 50 članova“.

Aleksić je u izjavi Danasu pomenuo da Milkovićev rad prate brojne afere, ali i da je Sindikata Sloga protiv njega podneo krivičnu prijavu zbog gušenja sindikalnog rada. O ostalim navodima, Aleksić ali i predstavnici drugih sindikata Danasu su dostavili urednu dokumentaciju.

– Nedopustivo je ponašanje rukovodstva GSP, koje preko PR-ova preti novinarima tužbama, a pritom neće da demantuje navode iz teksta. Naravno, kada za sve tvrdnje postoje dokazi, kao što je tačna i činjenica da su na 25 službenih putovanja u 2015. potrošili više od 8 hiljada evra. Osim toga, ukoliko Željko Milković hoće privatno da tuži sindikalce i novinare, zašto zloupotrebljava PR službu preduzeća u te svrhe – pita predsednik SOS sindikata u GSP Nikola Antić.

Taj sindikat je, na osnovu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja tražio od preduzeća podatke o službenom automobilu peugeot 407 koji je dat na korišćenje generalnom direktoru i zbog čega je taj automobil kompletno ofarban u novembru 2016. Posle godinu i po dana sindikat je i dobio dokument iz kog se vidi da je GSP platio 192.500 dinara za limarske i lakirerske radove na automobilu koji košta 400.000 dinara, gotovo polovinu njegove vrednosti. Pitanja na koja nisu dobili odgovor je da li je vozilo imalo saobraćajnu nezgodu u kojoj je oštećeno i ko je njime tada upravljao i po čijem ovlašćenju.

I informacija da je za reprezentaciju 2016. potrošeno 35.000 evra, sa platne kartice koju od avgusta 2016. zvanično može da koristi samo direktor, vidi se u dokumentu koji su predstavnici sindikata dobili na isti način. Aferu vezanu za krađu goriva koja se dogodila još 2002. u pogonu Novi Beograd, obrađivali su beogradski mediji uz detaljnu dokumentaciju.

Podsetimo, Danas je prema nezvaničnim saznanjima objavio da je generalni direktor GSP Beograd smenjen, a da bi na njegovo mesto, prema takođe nezvaničnim informacijama trebalo da dođe dosadašnji finansijski direktor Dejan Krstović, koji je javnosti poznat kao član obezbeđenja SNS koji je tokom inauguracije predsednika Srbije nasilno sklanjao novinare sa tog skupa, među kojima i novinarku Danasa Lidiju Valtner.