Počinje edukacija stanara o značaju rekonstrukcije fasada, uputstva poslata na 10.000 adresa 1Sastanak predstavnika JP Gradsko stambeno i predsednika Udruženja profesionalnih upravnika Foto: JP Gradsko stambeno

Javno preduzeće „Gradsko stambeno“ u saradnji sa upravnicima zgrada pokreće edukativvnu kampanju za građane o prednostima ulaganja u rekonstrukciju fasada, saopšteno je danas iz tog preduzeća.

Ukoliko svaki građanin učestvuje u obnovi svoje fasade na zgradi, dobija direktne uštede kroz povećanu energetsku efikasnost, čime se uloženi novac za investiciju vraća, a osim toga, investicija donosi povećanje vrednosti i bezbednosti stana, zaključeno je na provom u nizu planiranih sastanaka JP Gradsko stambeno sa profesionalnim upravnicima, čime je i otpočela edukativna kampanja za građane o značaju obnove fasada. 

„Dobra fasada je ključna za regulisanje potrošnje toplotne energije, a cena stana se povećava ukoliko zgrada ima energetski pasoš. Program Gradskog stambenog je jedinstven, jer građani imaju mogućnost otplate investiciju na do 60 mesečnih rata, mogu da budu siguni da će fasada biti dobro i kvalitetno urađena, da postoji nadzor, da se korsite sertifikovani materijali. Mi upravnici svakodnevno, kako na terenu i na sastancima, radimo na edukaciji građana na koji način treba da unaprede vrednost svoga stana i kako da ga zaštite“, izjavio je Ljubiša Banovački, predsednik Udruženja poslovnih upravnika Beograda, dodajući da je „Gradsko stambeno“ veoma značajan strateški partner Udruženju profesionalnih upravnika Beograda.

Banovački je istakao da stupanjem na snagu novog Zakona o stanovanju i održavanju zgrada, i primenom energetske efikasnosti, fasade igraju veliku ulogu, i da će se rešavanjem tog problema rešiti 50 odsto problema zgrada.

„Upravnik je odgovoran da sprovede planove održavanja zgrade kako tekućeg, tako i investicionog. Stanari su dosta zainteresovani za program JP Gradsko stambeno pošto postoji mogućnost otplate na veiki broj mesečnih rata, i ono obuhvata energetsku efikasonost i dobijenje energetskog pasoša“, naveo je Banovački.

Navedeno je da građani nemaju dovoljan pristup informacijama i da je neophodno da se instutucije, profesionalni upravnici i mediji udruže kako bi se podigla svest u javnosti.

„Gradsko stambeno je do sada je poslalo više od 10 hiljada pisama na adrese stambenih zajednica, u kojima se građanima približava procedura kao i uslovi ovog investicionog ulaganja, što je takođe deo edukativne kampanje koju sprovodimo sa ciljem da podignemo svest u javnosti, motivišemo građane po pitanju rekonstrukcije fasada“, izjavio je Igor Ćurčić, Služba za odnos sa građanima i informisanje JP Gradsko stambeno.

U okviru edukativne kampanje za građane o prednostima ulaganja u rekonstrukciju fasada planiran je niz aktivnosti, radionica, sastanaka sa upravnicima i građanima kao i medijske aktivnosti.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari