
Vesić je za RTS izjavio da su predložene 43 mere za smanjenje zagađenosti vazduha u Beogradu.
„Razumem zabrinutost ljudi, ali zagadjenje vazduha ne postoji od juče. Grad Beograd se odnosi odgovorno prema ovom problemu“, rekao je Vesić.
On je naveo da je utvrdjeno da češće pranje ulica utiče na smanjenje zagadjenosti vazduha, zbog čega je jedna od predloženih kratkoročnih mera nabavka 50 cisterni za pranje ulica i još 100 novih zglobnih autobusa na gas u narednoj godini.
„Doneli smo odluku da nijedno dizel vozilo više ne bude nabavljeno u gradskom prevozu“, rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, ove godine se planira nabavka 25 novih mernih stanica za merenje kvaliteta vazduha, sa softverima koji će moći da predvidjaju zagađenje, za šta je planirano izdvanjanje 400 miliona dinara.
U dugoročne mere za smanjenje zagađenja, prema planu od 2021. do 2031. godine koji će Grad nakon završetka javne rasprave proslediti Ministarstvu za zaštitu životne sredine, Vesić je ubrojao nabavku 500 novih autobusa, izgradnju 50 kilometara tramvajskih linija, uvođenje rečnog prevoza i izgradnju dva tunela.
Prema njegovim rečima dugoročne mere za smanjenje zagadjenja vazduha predviđaju i izgradnju 110 kilometara novih biciklističkih staza i uvodjenje sistema javnih bicikala, gašenje kotlarnica za daljinsko grejanje i subvencionisanje gašenja individualnih ložišta.
Vesić: Otvaranje rekonstruisanog Savskog trga i spomenika Stefanu Nemanji 27. januara
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je danas da će rekonstruisani Savski trg i spomenik Stefanu Nemanji koji se na njemu nalazi, svečano biti otvoreni 27. januara.
Vesić je za RTS izjavio da je završena rekonstrukcija trga od 32.000 kvadrata, i da je posadjeno 250 novih stabala.
Kako je naveo, završena je i rekonstrukcija fasade zgrade bivše Železničke stanice, u kojoj će se ubuduće nalaziti Muzej istorije Srbije.
„Iza same stanice ukrštaju se dve linije metroa, to je mesto koje će postati novi centar grada“, rekao je Vesić.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
E moji Beogradjani… Dodje covek iz Kraljeva i lepo vam kaze sta ima da vam bude novi centar grada… Za zagadjenje imaju plan – povecajte dozvoljene koncentracije cestica i problem resen. Sada, sto ce BGH2O zatvoriti ‘kanale’ za provetravanje grada sa reka, nema veze. Bitno je da njihovi podaci kazu da je vazduh cist…
Ove „mere“ su spisak sa liste vec ugovorenog pranja para.
A da se ukine akciza na LPG i poveca na dizel. Na primer.
Gde ce da ide voda od pranja ulica kada su slivnici zapuseni i ne mogu da se poprave.
Staviti neke filtere na fabrike ne bi bilo na odmet, a ovo dizel i gas ahaha 10 posto nije uticaj. Imamo mi para, digao kredite zato imamo para.
Problem nije ni dizel, to je dokazano kada je bio policijski cas i 300 zagadjenost, bez ikoga na ulici i bez vozila.
Problem je paljenje guma i individualne kotlarnice koje loze sve sto mogu.
taj problem se ne resava metroom, tunelom i vestackim centrom grada, kao i brodom.
To su potpune gluposti koje samo sluze za izvlacenje para.
Ovo su vrhunski majstori za pranje para.Gori od svih prethodnih,pravi mađioničari.