Krivce nalaze u pešacima i biciklistima

Ostavite komentar


  1. Potrebno je hitno smeniti sve ucesnike u donosenju zakona i dovesti mlade i inovativne ljude koji i sami voze bicikle i trotinete. Ne zelimo da budemo taoci nedovoljno edukovanih kadrova u tekstu pomenutih institucija. Medju njima nema ni jedne elektro tegnicki edukovanevosobe. Ne znaju sta je Volt, sta Amper a sta Watt dok ujedno uredjuju oblast elektricnih mikromobilnih sredstava prevoza. Za pocetak, ssv taj kadar treba premestiti iz limuzina na bicikle i trotinete (cast pojedincima koji ih vec koriste), jer je to jedini nacin da sagledaju problem iz perspektive vozaca ovih mikromobilnih sredstava prevoza. Iz trenutne pozicije sa 6 hektara parkinga i samo jednim vozacem bicikle u Upravi saobracajne policije, nasa buducnost po pitanju uredjenja ove oblasti svakako nije obecavajuca. Vidimo se u Subotu.

  2. ubedljivo su najbahatiji i najbezobrazniji vozači bicikala dostavnih firmi, koji „lete“ po trotoarima, u punoj brzini prelaze preko pešačkih prelaza, i apsolutno im niko ništa ne radi. Noću bez svetala voze i u suprotnom smeru jer najčešće koriste električne bicikle kojima se provlače sumanutim brzinama kroz saobraćaj. A ovi sa trotinetima su posebna priča, ni ne primetiš ih a već su naleteli od pozadi, da li na kola da li na pešake.

  3. Kada neznalice vladaju, oni stalno nešto zabranjuju i kažnjavaju. Zato što su i sami tako prošli kroz škole, dobijali jedinice, sedeli u ćošku ili kod direktora.

  4. Dobro bi došlo i malo samokritike.
    Da li u Skandinaviji biciklisti poštuju propise? Da li divljanju po trotoarima, posebno dostavljači? Da li pešaci prelaze bilo gde osim na prelazu i na crveno, sa slušalicama u ušima, ne gledajući levo i desno?

  5. Info Za el.trotinetase…motorno voxilo je svako vozilo koje se krece snagom spostvenog motora
    znaci elektricni trotinet je motorno vozilo bez obzira sto ne ide na benzin i kao takvo ima prava i obaveze kao i kamion. Kaciga i prsluk su obavezni u celoj EU za bicikluste i trotinete. U CH deca koja idu u skolu oeske moraju da nose fluor. trake ili prsluk. Vozacka kultura je nesto sto ne postoji u Srbiji.

  6. Stvar politizujemo.
    Svako neka se drži propisa a prekršioce u ZATVOR.
    I da vidiš kako bi se problemi rešili.

  7. Ne mogu se stvari gledati i komentarišite jednostrano. Prvo, oprema koja se traži za bicikliste i trotinaše je sigurno potrebna, kako što štiti njih same tako i zbog veće uočljivosti, jer su nečujni ali i ne oprezni. Voze kako im odgovara, i kolovozinma ali i trotoarima gde pešake smatraju snetnjom. Takodje i pešaci, pogotovu mlađi, prelaze ulicu sa slušalicama i kucajući poruke na telefonom ne gledajući ni levo ni desno niti da li se svetlo na semaforu u medjuvremenu promenilo. Dostavljači hrane sa biciklima gledaju samo da što brže izvrše dostavu i bukvalno izleću ili naleću na automobile ili pešake. Automobilisti su (priličan brij) dokaz bahatosti i ne poštovanja propisa a često i potpuno nepoznavanje istih, što se naročito vidi na kružnim tokovima. Misle da kada uđu u njega mogu da voze kako im odgovara. Niko ih nije naučio da obeležene trake imaju isto značenje kao i na putu: ne mogu se menjati dok se ne uvere da nikome ne seku put. Menjaju trake kako im padne na pamet, prolaze kroz crveno, takodje kucaju poruke a kazne iako postoje za to se ne primenjuju. Besomučna jurnjava i divljanje i u gradu je redovna pojava. Kazne za to takodje pistoje ali su preblage. Višestruko ponovljano divljanje onog pevača Lazića se kazni zabranom vožnje zabemarljivim trajanjem ili se ne zabranjuje uopšte ako je u pitanju sin nekog bliskog vlasti. Zakon i propisi se moraju striktno primenjivati, jednako prema svima a saobraćajna kultura se mora učiti još u osnovnoj školi.

  8. U nemackoj svaki osnovac obavezno u skoli, uz pomoc policajaca uci ponasanje u saobracaju, kao pesak i biciklista. Na kraju obuke polaze ispit!

Ostavite komentar


Lični stavovi

andrej plenković

Zašto Domovinski pokret želi kontrolu nad Ministarstvom kulture RH?

Dok ispisujem ovu kolumnu, formalno HDZ i DP (Domovinski pokret) još nisu form(at)irali novu koalicijsku Vladu, iako sve upućuje da je dogovor postignut i da je Plenković kao premijer u "tehničkom mandatu" popustio pred ultimativnim pritiscima Penave i njegove stranke i odrekao se "usluga" do jučer najlojalnijih partnera u Vladi, Pupovca i njegovog SDSS, što je bio "domovinski" conditio sine qua non za bilo kakve daljnje pregovore i dogovore oko sastavljanja nove vladajuće reprezentacije, tj. raspodijele ministarstava i čelnih ljudi po resorima koje će voditi.

Naslovna strana

Naslovna strana za 11. i 12. maj 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milena Minja Bogavac, dramaturškinja

Svojevremeno čitala sam sve dnevne novine u nadi da ću tako biti najobjektivnije informisana. Od 2013. godine do danas čitam isključivo Danas.