Opasnost ispod centra Beograda

Zbog zatvaranja železničkog koridora 10 tunel "Vračar" potpuno otvoren za prevoz zapaljivih tereta i otrovnih materija

Ostavite komentar

  1. CItajuci ovo ne znam ni sam sta da pomislim. Iako autoru clanka generalno verujem jer je i do sada pisao korektno, prosto ovo sve ne mogu da prihvatim…Da li je to zaista moguce da neko ovako nesto radi Beogradu i b eogradjanima?

  2. Sadmo da primetim da je zbirna imenica „roba“ singularia tantum, dakle upotrebljava se samo u jednini. Ne postoje „robe“, dovoljno je reći „roba“.

    1. Bravo Lektore, neka si mu rekao. Vozovi sa otrovom su ipak druga tema
      p.s. Sadmo se piše kao „samo da“

  3. Jedna stvar mi nije jasna. Kako to saobraćaju dizel lokomotive sa ugašenim motorom!? U pitanju su dizel električne lokomotive kod kojih je dizel motor povezan sa električnim agregatom koji proizvodi struju koja pokreće vučne elektromotore ne osovinama. Koliko mi je poznato te lokomotive imaju akumulatore koji služe samo za startovanje dizel motora. Pošto takve lokomotive vuku veliki teret znači da im je potrebna velika snaga za vuču a jedino mogu da je dobiju iz dizel motora. Ovde nešto krupno ne štima.

  4. Znači, sad treba da razmišljama šta je bolje izbegavati, ako se vozimo vozom, tunel „Vračar“ ili Pančevački most. Gde je „bolje“ da nas zadesi katastrofa?

  5. Konačno analitički tekst na ovu temu, gospodina Brkića. ALARMANTNO I UPOZORAVAJUĆE ! Već duže vreme na FB upozoravao sam o opasnosti za Beograd, zbog prevoza OPASNIH MATERIJA ispod Beograda – Vukov spomenik, Franš …!!! Pozivao sam i PROZIVAM ministarku Mihajlović da se makar sad izjasni o ovoj temi, a ne da komentariše, ako se ne daj bože nešto desi. Neka preuzme odgovornost i konsekvence za prerano, i nestručnu organizaciju ovog saobraćaja ZBOG „BALA NA VODI“ Ako dodje do „BALA“… biće stvarno strašno. Zvanične formulacije tipa vozi se noću do 05:00 ujutro su NEOZBILJNE, DILETANTSKE i SRAMOTNE za struku, politiku, … (Valjda ako se desi, ne daj bože, neka havarija sa amonijakom i sl. lakše će biti gradjanima, iz psiholoških razloga, ako spavaju (HA; HA; HA bilo bi smešno, da nije žalosno…).

    1. Beogradski zeleznicki čvor je jedan od projekata koji nikako nije sme biti pušten a da se pre toga nije uradila obilazna tj nova trasa preko koja bi povezivala Pančevo sa zeleznickim koridorima a ne kroz centar grada. Nema to nigde u Evropi da se ugasi glavna zeleznicka stanica zarad izgradnje stambenog bloka kao i gasenje pruge oko Kalemegdana i Dorćola koja je mogla ostati u funkciji baš zbog ovskvih situacija a i prevoza putnika na istoj trasi. Na žalost Beograd je postao crna rupa Evrope u ekoloskom pogledu i pod pretpostavkom da do nesrece neće doći problem sa kojim se grad suočava je na duge staze i verovatno nikada nece biti u potpunosti ni rešen.
      O tome da smo prepustili kreditorima da sami biraju opciju izgradnje od Čortanovaca do Novog Sada govori o tome da mi i nismo drzava nego kreacija kojom na zalost upravljaju konzorcijumi i strane kompanije

  6. Zalosno je to sto se dogadja ali advokatska komora treba prvo da ocisti svoje redove. Postoji dobar broj advokata koji su nedvosmisleno kriminalci I to cak I vodje I mozgovi pojednih kriminalnih grupa a o neetickom ponasanju „advokata“ da I ne ovorimo.

  7. Normalan i odgovoran čovek, stručnjak u svom poslu, svakako bi doneo ispravnu odluku. Ovakvi problemi se rešavaju unapred godinama i rešenja donosi tim stručnjaka. Nažalost, svedoci smo da već dugi niz godina naše probleme guramo pod tepih. Ovaj smo rešili:“Neće grom u koprive.“

Ostavite komentar

Lični stavovi

Naslovna strana

6. maj 2022.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.