ilustracija Foto: pixabay / jackmac34

Pre svega, ne postoji nijedan grad u koji „Er Srbija“, kao avio-prevozilac na linijama od javnog interesa, leti iz Niša, a u koji leti neka lou-kost kompanija.

Pod „gađanjem“ se podrazumeva kada se u „blizini“, odnosno na udaljenosti od nekoliko desetina kilometara, leti ka dva aerodroma u blizini velikog grada. U slučaju niškog aerodroma to nije tačno, jer su jedino Fridrishafen i Nirnberg do kojih leti „Er Srbija“ uslovno blizu Minhena (i to na udaljenosti većoj od 100 kilometara), a imajući u vidu da „Viz er“ leti do Memingena.

Još jednom podsećamo da je cilj uvođenja linija od javnog interesa saobraćajno povezivanje manje razvijenih regiona u Republici Srbiji sa evropskim destinacijama i stvaranje uslova za njihov ubrzani ekonomski razvoj. S druge strane, lou-kost kompanije rukovode se komercijalnim motivima i njihove odluke o uvođenju i ukidanju određenih linija motivisane su pre svega tržišnim razlozima. U tom smislu, država ne daje prednost nijednom prevoziocu, već je, naprotiv, ulaganjem u niški aerodrom i stvaranjem uslova za neprekidno odvijanje vazdušnog saobraćaja stvorila pretpostavke za interesovanje lou-kost kompanija da lete sa aerodroma „Konstantin Veliki“.

Kabinet potpredsednice Vlade, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Povezani tekstovi