
Po informacijama Uprave Granične policije, kamioni na izlaz iz Srbije na graničnom prelazu Batrovci sa Hrvatskom čekaju sedam sati, a na prelazima Kelebija i Horgoš, s Madjarskom, jedan sat.
Granice Srbije i dalje su usled pandemije korona virusa zatvorene za sve, sem za najnepohodnije potrebe.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Da li ce nekom u Srbiji da padne na pamet da, kao vecina drzava u Evropi uvede vinjete za autoput, cime bi se izbegle nepotrebne guzve na naplatnim rampama. Nije tesko izracuneti koliko bi se ustedelo na troskovima u sadasnjem nacinu poslovanja. Da pomenem samo neke: otpadaju troskovi izgradnje stotine rampi sa infrastrukturom, plate hiljade radnika u tri smene i nema nacina za kriminalne aktivnosi. Mađari su imali rampe pre 15-tak godina ali su shvatili da su nerentabilne i ukinuli su ih. Vinjete prakticno nisu nikakav trosak, to je samo jedan kvalitetniji papir koji se prodaje na kioscima i benzinskim stanicama. Godisnja vinjeta u Svajcarskoj, npr. kosta 40 franaka sto ni za vozace u Srbiji nije neki veliki trosak. Po mojoj gruboj proceni, usteda na ovaj nacin bi mogla da bude i do 200 miliona evra. Racunica je prosta: broj vozila na srpskim putevima pomnozen sa 40 evra. No verovatno tu ima jedan drugi problem: Koridori Srbije su idealno mesto za zbrinjavanje SNS poslusnika. Isplativost i rentabilnost su u drugom planu.