Foto: Airserbia.com

Razlog zbog kog se ovi nedeljnici ne izlažu, kako su nam rekli u ovoj kompaniji, jeste to što Er Srbija nema ugovore sa njima.

Foto: Screenshot Twitter @DraganDjilas

„Er Srbija već par godina nema ugovore o kupovini i distribuciji ni sa jednim od navedenih magazina. Izdanja sa kojima imamo ugovor, baš kao što je slučaj i sa kioscima, imaju jasno definisane pozicije. Zbog toga i nismo imali pravo da izlažemo pomenuta izdanja u policama gde stoji štampa u našem Salonu na aerodromu. Naš salon ima samo ugovore sa Novostima, Blicom, Alo i Srpskim telegrafom. Od mesečnika imamo jedino izdanja poput Sveta kompjutera, Glorije, Politikinog zabavnika“, ističu u Er Srbiji za naš list.

Sadržaj mejla, u kom se u poslednjoj rečenici posebno ističe da upravo ove nedeljnike „nikako ne izlagati“, na Tviteru je prvi objavio Dragan Đilas. Uz svoj kratak komentar Đilas je pomenuo i savetnicu predsednika države Suzanu Vasiljević, kao članicu Nadzornog odbora u ovoj kompaniji. Vasiljević je za Danas rekla da „Nadzorni odbor ne odlučuje o medijima sa kojima Er Srbija ima ugovore“.

Opširnije u štampanom izdanju Danasa u utorak 25. decembra.