Foto: Stanislav Milojković

„Kupovina ovih TV kanala i veb sajtova je naročito zabrinjavajuća, posebno zbog toga što je povezana sa vladajućom SNS i državnom telekomunikacionom kompanijom. Medijsko tržište u Srbiji je bilo veoma koncentrisano i pre ove kupovine, ali će ovim potezom politički uticaj vladajuće partije biti još veći – ako je to uopšte moguće“, kaže Zelike Čaki, direktorka za Evropu i Evroaziju u organizaciji Fridom Haus.

Ona navodi da „netransparentnost ove transakcije, u koju je uključena telekomunikaciona kompanija u državnom vlasništvu ne uliva poverenje da vlada želi da poštuje slobodu medija i medijski pluralizam“.

Kompanija Antena grupa, u čijem vlasništvu se nalaze Prva televizija, O2 TV, Prva TV Crna Gora, Plej radio, šest kablovskih kanala i tri portala, saopštila je da je u utorak postigla dogovor sa preduzetnikom Srđanom Milovanovićem o preuzimanju 100 odsto njenih osnivačkih prava u Srbiji i Crnoj Gori. Vrednost akvizicije iznosi 180 miliona evra.