Foto: Fonet/mgsii (arhiva)

Ovo se navodi se u saopštenju Povereništva Narodne stranke u Kragujevcu.

Ova stranka navodi da su se za činjenicu da moderne saobraćajnice zaobilaze grad i Šumadiju kao „kiša oko Kragujevca“ jednako potrudili svi kojima je u elementarnom opisu posla upravo suprotno od onoga što rade: kragujevačke vlasti da obezbede prohodnost za ostvarenje lokalnih interesa u Vladi Srbije, kao i sama Vlada koja se ponaša kao da ne zna da je Kragujevac privredni, zdravstveni, univerzitetski, istorijski i kulturni centar regiona, ali i Republike. Ističe se, pritom, da bi jedina veza sa Koridorom 10 bila auto-put Kragujevac – Batočina u dužini od dvadesetak kilometara, koji ni posle 14 godina od početka izgradnje nije priveden kraju. Ne samo da nije završen, konstatuje se u saopštenju NS, već put koji povezuje Kragujevac sa koridorom ima tek privremenu dozvolu, iako je nebrojano puta poslužio kao scenografija za fotografisanje, kako predstavnika lokalne tako i republičke vlasti.

Podsećanja radi, ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović obećala je da će Kragujevac ovu vezu sa koridorom dobiti 2017. i da će iste godine početi i gradnja obilaznice oko grada…Od tog obećanja prošle su dve godine.

NS u Kragujevcu smatra da „lažna obećanja koja godinama dobijamo od lokalnih i republičkih političara, vezano za ovu temu vređaju inteligenciju Kragujevčana, ali i ozbiljno navode na pomisao da se radi o neskrivenoj nameri da Kragujevac bude kažnjen i izolovan od evropskih kopnenih puteva, zaključuju kragujevački narodnjaci u ovom obraćanju javnosti.

Da li je raspisan tender?

– Povereništvo Narodne stranke u Kragujevcu poziva vlast da obavesti javnost da li je uopšte raspisan tender za izradu projektne dokumentacije za deonicu puta kroz Batočinu, i da li je sprovedena eksproprijacija, koja je osnovni preduslov za raspisivanje glavnog tendera i izbor izvođača.