Foto: FoNet/ Nenad Đorđević

Krstić je negirao optužbe da je protiv Vojtehovski u nizu tvitova izneo uvrede i neistine, saznaje Danas, braneći se pravom na kritičko mišljenje koje su javne ličnosti dužne da trpe.

Krstić je, kako se navodi u zapisniku u koji je Danas imao uvid, rekao da „ovaj postupak vidim kao pokušaj cenzure, kao pokušaj da se meni oduzme pravo kao građaninu da imam svoj sud o političkom i javom delovanju privatne tužilje“, ali i njen pokušaj da ućutka svakog ko ima kritički stav prema njenom javnom delovanju – koje je „štetno“, zaključio je Krstić.

Izjašnjavajući se o tvitovima koji su obuhvaćeni tužbom, Krstić je izjavio da nije siguran da su svi tvitovi koji su navedeni u tužbi njegovi, jer je napisao preko 100.000 tvitova pa se ne seća svakog. On je dodao i da nije siguran da li su tvitovi njegovi ali da s obzirom da „tvitovi deluju inteligentno, po tome zaključujem da možda i jesu“, navodi se u zapisniku.

Krstić je dodao i da Vojtehovski koristi Tviter za „izgovaranje najgorih psovki na račun institucija, pojedinaca“ pa i na njegov račun i da je on jedan od tih koji to mora da trpi.

Tatjana Vojtehovski potvrdila je za Danas da je održan glavni pretres po njenoj tužbi, ali je istakla da nema uvid u to šta je okrivljeni govorio u svojoj odbrani, jer je, po sudskoj proceduri, morala da napusti sudnicu kada je on davao iskaz.

„Znam samo ono što je okrivljeni izgovorio u mom prisustvu, a to je da je sve što piše kritičko mišljenje i javne ličnosti su dužne da to trpe, no kako u civilizovanom društvu postoji jasna razlika između kritike i uvrede i kako neću da pristanem na to da sam dužna da trpim vređanje, obratila sam se sudu“, navela je Vojtehovski, ističući da ona na „hajku“ koju Krstić vrši nikada nije odgovorila.

Nebojša Krstić nije želeo da komentariše za naš list detalje ovog slučaja.

Marketinški stručnjak je aktivan kao tviteraš pod imenom @Krle22 i na ovoj društvenoj mreži vodio je svojevrsnu kampanju protiv Vojtehovski nekoliko meseci unazad sa tvitovima uvredljive i ponižavajuće sadržine, a jedan od poslednjih i najcitiranijih u tabloidima bio je da je ona „saprofit koji se hrani ljudskom nesrećom i obmanjivanjem gledalaca“.