Britanska policija pokrenula je reklamnu kampanju s ciljem da ohrabri ljude koji žive ili su u poseti Londonu da prijave svako sumnjivo ponašanje koje primete u prestonici Britanije. Šef antiteroristickih jedinica londonske policije Piter Klark rekao je da kampanja u štampanim medijima i na radiju, koja će trajati pet nedelja, nije pokrenuta kao odgovor na pojedinačnu pretnju, mada realna opasnost da se napad dogodi stalno postoji.

Britanska policija pokrenula je reklamnu kampanju s ciljem da ohrabri ljude koji žive ili su u poseti Londonu da prijave svako sumnjivo ponašanje koje primete u prestonici Britanije. Šef antiteroristickih jedinica londonske policije Piter Klark rekao je da kampanja u štampanim medijima i na radiju, koja će trajati pet nedelja, nije pokrenuta kao odgovor na pojedinačnu pretnju, mada realna opasnost da se napad dogodi stalno postoji.
„Želimo da ljudi gledaju da li ima nešto neobično, ponašanje ili aktivnost koja im se čini da izlazi iz okvira uobičajenog, ili neprimerenog u odnosu na svakodnevnicu“, naveo je Klark u saopštenju. Britanija je u stanju povećane pripravnosti od bombaškog napada u julu 2005. godine na podzemnu železnucu, u kome je 52 ljudi izgubilo život. „Teroristi žive u našim zajednicama, prave svoje planove i istovremeno se trude da ih prikriju, i da ne privuku sumnju okoline na to što rade“, navodi se u saopštenju. Kampanja bi trebalo da skrene pažnju građana na ono što teroristima treba ili bi mogli da je iskoriste u planiranju zavere. „Teroristi imaju puno posla u pripremanju napada. Potreban im je novac pa mogu da se upuste u neku prevaru sa čekovima ili kreditnim karticama“, naveo je Klark kao primer.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari