Foto: www.hotels.com

Revoltirani uslugom putnici su poslali pojedinačne žalbe Sektoru turističke inspekcije u Ministarstvu trgovine, turizma, i telekomunikacije. S druge strane iz Argus tursa navode da su putnici uplatili najjeftiniji aranžman u hotelu sa tri zvezdice, te da su za cenu koju su platili očekivali previše.

Građani koji su uplatili letovanje u Alanji, u hotelu „Anđeoska plaža“ (Angel Beach), preko turističke agencije Argus turs žalili su se prvenstveno na nehigijenske uslove smeštaja, nedostatak hrane, ali i to da ležaljka na plaži koje su bile uračunate u smeštaj nema ni blizu dovoljno da bi zadovoljio kapacitet gostiju hotela.

– Umesto u sedam časova, u sobe smo ušli u 10 sati, jer nisu bile spremne, a po ulasku sledi šok. Prljavo, prašnjavo, sa papirima i otpacima na podu, kupatilo smrdljivo. Sutradan nam sređuju sobu i još jednom tek posle sedam dana. Toalet papir tražimo na recepciji, jer ga nije bilo. Svetla po hodnicima nisu radila, toaleti u hodnicima i oko bazena smrdeli su jezivo. Danima nije bilo kafe i mleka, ali ni kolača. Na naše nerviranje i zahteve vratili su aparat za kafu i lubenice za obrok. Sam koncept „all inclusive“ zasniva se na principu ko dođe u prvih deset minuta taj jede glavno jelo, zato su redovi ogromni i nedostojni čoveka. Salate se sastoje od povrća od prethodnog dana, patlidžan od ručka je posle tri dana bio salata. Higijena konobara je strašna, a oni su i konobari i čistači i perači sudova i sve što zatreba. Rade u prljavim majicama, sve se pipa rukama bez rukavica. Naravno posle 45 minuta nema više hrane i ona se vrlo slabo dopunjuje, i to samo salate. Odgovor Turaka je „finish finish“. Sveukupno teško poniženje – istakao je jedan od sagovornika iz grupe putnika koji su uplatili letovanje u ovom hotelu i dodao da piše u ime dve porodice koje su potpuno svesne da idu u hotel sa tri zvezdice.

– Nismo preterano očekivali, ali smo sve ovo platili 1.200 evra po porodici sa 40 procenata popusta, a ovaj hotel su nam preporučili kao idealno mesto za porodicu, ističe naš sagovornik. Još neke od žalbi putnika bile su da se pored nehigijenskih uslova, na zidovima ispod klima-uređaja nalazi buđ, da su imali dermatoloških problema zbog nehigijene, kao i stomačnih zbog neadekvatne pijace vode.

Na sajtu Argus tursa nalaze se podaci po pitanju usluge i smeštaja u hotelu „Anđeoska plaža“, koji se nalazi oko pet kilometara od centra Alanje, 100 metara od sopstvene plaže od koje ga deli ulica. Ležaljke i suncobrani su besplatni za goste hotela, sve sobe su sa klima-uređajem, telefonom, fenom, balkonom… U sklopu bazena nalazi se restoran, bar i bazen za decu. Usluga je „all inclusive“, sve uključeno prema hotelskim pravilima, što podrazumeva hranu i piće, uglavnom u obliku „švedskog stola“, besplatan bar na bazenu u određenom vremenskom periodu u večernjim časovima, kao i ležaljke i dušeke na plaži koji su besplatni, tačnije uključeni u cenu smeštaja. Iz turističke agencije Argus saopštavaju, koliko para – toliko muzike.

– Građani koji su letovali u hotelu „Anđeoska plaža“ uplatili su najjeftiniji aranžman u hotelu sa tri zvezdice, ne znam šta su oni očekivali, zapitali su se u agenciji i dodali da je inspekcijski nadzor u toku i da nije nađeno ništa mimo standarda.