Mitrović: Pobeda na tržišni način 1Foto: Miroslav Dragojević

Prema zvaničnim rezultatima gledanosti televizija, kanal Pink M je, posle samo dva meseca postojanja, najgledanija televizija u Crnoj Gori, saopštila je danas kompanija Pink International Company.

Kako se podseća, Mitrović je pre samo tri meseca prodao svoju zemaljsku televizijsku stanicu Pink M koja je nosilac nacionalne frekvencije.

„Mitrović je izračunao da mu nacionalna frekvencija više uopšte nije potrebna da bi ostao nosilac titule najgledanije televizije u Crnoj Gori“, ističe se u saopštenju.

„Sve što je Mitrović zadržao nakon prodaje televizije Pink M United grupi“, kako se navodi, „upravo je ime, zapravo brend ‘Pink M’ i naravno program koji uglavnom proizvodi u svom filmskom gradu“.

„I bio je u pravu, niko nije očekivao da se dogodi čudo i da u državi gde postoji čak pet televizija sa nacionalnom frekvencijom, Mitrović i njegov novi tv Pink M uspe da za samo dva meseca postane ponovo najgledanija televizija u Crnoj Gori i to ovog puta kao strani kablovski kanal bez nacionalne frekvencije“, naglašava se u saopštenju.

Uz ocenu da su najnoviji rezultati istraživanja gledanosti bili „poražavajući za sva tri komercijalna konkurenta, TV Vijesti, TV Prvu i TV Novu“, u saopštenju se ukazuje da su ove tri televizije zajednički reagovale, trazeći od državnih organa i regulatora u Crnoj Gori da ih zaštiti od „svakodnevno rastućeg rejtinga televizije Pink M“.

Prema saopštenju, to su uradili na „načine koji su potpuno u suprotnosti sa crnogorskim ustavom, zakonima, propisima, ali i odredbama zakona za zaštiti konkurencije, kao i u suprotnosti sa evropskim preporukama i konvencijama o prekogranicnoj televiziji“.

„Mitrović je ovu pobedu“, kako se ističe u saopštenju, „izneo na potpuno fer i tržišni način, nudeći ništa drugo osim programskog koncepta za koji je znao da je pobednički i to u konkurenciji sa čak pet televizija koje u odnusu na Pink M imaju značajnu prednost samom činjenicom da poseduju nacionalne frekvencije“.

Mitrović se, u obraćanju crnogorskoj javnosti, zapitao se da li je kriv što gradjani Crne Gore „vole njegove programe i televiziju Pink M.

Njemu nije baš skroz jasno da li je konkurenciji potrebna, osim nacionalne frekvencije, još neka prednost u odnosu na Pink M, kako bi mogle na tržištu Crne Gore da zarađuju novac i bez toga da imaju gledaoce i gledane programe, navodi se na kraju saopštenja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari