Foto: Wikipedia

Kako prenosi taj medij, odmah po prijavi potrebne dokumentacije za sufinansiranje polučasovne emisije, Sto plus radiju je stiglo zvanično rešenje ministra Vladana Vukosavljevića po kojem se projekat na prihvata je „traženo sufinansiranje u visini od 82,5 procenta vrednosti projekta, što nije u skladu sa Zakonom“.

Međutim, iako je Sto plus time već bio diskvalifikovan, 12. aprila je doneto novo rešenje komisije u kojem se navodi da je projekat radija odbijen jer „opis aktivnosti nije dovoljno razrađen… rezultati nisu dovoljno merljivi… budžet predimenzioniran… nije usklađen sa projektnim aktivnostima…“.

Inače, reč je o projektu i polučasovnoj nedejlnoj emisiji „Živeti zajedno“ koju je Ministarstvo sufinansiralo pune tri godine – od 2015. do 2017. godine i koja je tada dobijala najviše ocene i navođena kao „primer dobre prakse“.

Komisija Ministarstva informisanja za sufinansiranje projekata iz oblasti javnog informisanja osoba sa invaliditetom i ove godine je podržalo projekat Regionalne TV iz tog grada sa 600.000 dinara.

Povezani tekstovi