„Grad Leskovac je grad koji se svakodnevno modernizuje, obnavlja, uvodi savremene načine poslovanja i prati moderne trendove života, ali uz to se trudi da ne menja dobre tradicije“, rekao je Cvetanović.

„Pored ovog brenda, koji nas ucrtava na svetsku mapu gastronomije i turizma, možemo se pohvaliti činjenicom da smo nosioci još dva brenda, ajvara i sprže, dok je proces brendiranja leskovačkog meda u toku“, rekao je Cvetanović.

On je dodao i da je ova manifestacija nastala 1989. godine kao lokalni sajam kulinarskih specijaliteta.

„Do današnjih dana se izrodila u kvalitetno organizovan festival dobre zabave koji okuplja goste iz mnogih zemalja i promoviše naš grad kao svojevrsnu turističku atrakciju. Na roštiljijadu bi svi Leskovčani trebalo da budu ponosni, jer pokazuje sa smo grad sa dušom, grad meraka i bogatstva mirisa i ukusa“, poručio je Cvetanović.

Foklor, male mažoretkinje i trubački orkestar i vatromet simbolično su označili početak Roštiljijade koja će trajati do nedelje.