Programiranje robota, rešavanje sukoba i crtanje na Sajmu obrazovanja 1Predstavnici OŠ "Mihajlo Pupin" Foto: Ministarstvo prosvete

Koji je najbolji način za rešavanje sukoba između učenika, kako razvijati njihovu digitalnu pismenost i kreativnost i zašto je za slikanje i crtanje najbolje koristiti jednu tehniku, a ne drugu, neke su od tema kojim su se danas na 49. Sajmu obrazovanja i nastavnih sredstava bavila deca i nastavnici.

Kako je navedeno u saopštenju Ministarstva prosvete učestvovali su đaći i nastavnici osnovnih škola „Mihajlo Pupin“ iz Zemuna, „Zaga Malivuk“ sa Palilule, i „Filip Filipović“ sa Voždovca.

U Hali 2 Beogradskog sajma mlađi učenici OŠ „Mihajlo Pupin“ pokazivali su posetiocima sajma prve korake u programiranju i kodiranju korišćenjem „BeeBot“ robota, „Pixel Art“-a i edukativne igre „Run Marco“.

Njihovi stariji drugari zainteresovanoj publici pokazivali su veštine programiranja na „mBot“ robotima i „micro:bit“ uređajima, što su posetioci skloni novim tehnologijama i sami isprobali.

Nastavnici i učenici OŠ „Filip Filipović“ svoju školu predstavili su kolažom kratkih filmova koje su sami snimali i režirali, kao i radionicama o rešavanju konfliktnih situacija i simulacijom procesa medijacije.

Na 49. Sajmu obrazovanja i nastavnih sredstava, koji traje od 24. do 28. oktobra u Hali 2 Beogradskog sajma, učenici i nastavnici nekoliko osnovnih i srednjih škola, predškolskih ustanova i fakulteta predstaviće primere dobre prakse, odnosno uspešne nastavne i vannastavne aktivnosti, najbolje rezultate sa brojnih takmičenja na kojima su učestvovali i ostale aktivnosti kojima ostvaruju obrazovno-vaspitni rad.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari