Foto: FoNet/ Sasa Savkovic

Veruović je početkom aprila prošle godine podneo tužbu protiv ovog provladinog tabloida jer su, između ostalog, objavljivale da je kriminalac, da odaje državne tajne i da neovlašćeno proizvodi i stavlja u promet opojne droge, a jedan od podnaslova je bio „Posle atentata na premijera Milan Veruović dobio posao kod Jeremića“. Sada će odgovorni urednik Srpskog telegrafa Boris Vuković i Medijska mreža doo, na ime naknade nematerijalne štete, morati bivšem Đinđićevom telohranitelju da isplate 100.000 dinara. Sud je obavezao Vukovića da u prvom sledećem broju Srpskog telegrafa objavi ovu sudsku odluku.

Veruovićev advokat, Vladimir Todorić, kaže za Danas da je „žalosno to što Milan Veruović, čovek koji je zamalo poginuo braneći život Zorana Đinđića, mora na sudu da odbrani čast i ugled od iste one vrste tabloida koja je napadala Đinđića pre smrti pripremajući teren za atentat“.

– Dobro je što još uvek ima sudija koje sude po zakonu i što je donesena presuda protiv Srpskog telegrafa, šampiona u kršenju pretpostavke nevinosti. Prosto neverovatno zvuči činjenica da je Savet za štampu utvrdio da je Srpski telegraf u periodu mart-novembar 2017. prekršio Kodeks novinara Srbije čak 1.282 puta. To znači da je u tom periodu Srpski telegraf svakodnevno kršio Kodeks više od pet puta. Najporaznija činjenica je ta što su poreski obveznici Srbije zalili taj „korov“ sa skoro osam miliona dinara državne pomoći u poslednje dve godine, po podacima iz Registra medija, ističe Todorić za naš list.