Uprkos merama upozorenja REM-a, RTV Pančevo dobilo dozvolu za novu televiziju 1Foto: Logo

Televizija Pančevo pokriva signalom teritoriju sedam lokalnih samouprava, a televizija „Dunav“ još 23 opštine i grada u Vojvodini.

Obe televizije imaju istog urednika, Miroslava Milakova, kao i vlasnika, kruševačkog biznismena Radoicu Milosavljevića.

Na sajtu REM-a navodi se da je televizija „Dunav“ dobila dozvolu 24. aprila ove godine, kao i da emituje program u zoni Crveni čot.  

Podsetimo, RTV Pančevo d.o.o. još jednu televizijsku frekvenciju dobilo je nakon što je Savet REM-a izrekao dve mere upozorenja televiziji Pančevo zbog vređanja novinara portala Pančevo Si Ti Nenada Živkovića i predsednice Višeg suda u Pančevu Stanke Simonović.

Televizija „Dunav“ u zoni Crveni čot pokriva 23 lokalne samouprave – Bač, Bačku Palanku, Bački Petrovac, Bečej, Beočin, Bogatić, Inđiju, Irig, Kulu, Mali Iđoš, Novi Sad, Odžake, Pećince, Rumu, Srbobran, Sremsku Mitrovicu, Sremske Karlovce, Staru Pazovu, Šid, Temerin, Titel, Vrbas i Žabalj.

Televizija Pančevo ima pokrivenost, kako stoji na sajtu REM-a, u zoni Vršac koja obuhvata: Alibunar, Bela Crkva, Plandište, Sečanj, Vršac i lokalno područje Pančeva. 

 Nakon upozorenja REM-a, RTV Pančevu i rekordan iznos na medijskom konkursu

Savet REM-a izrekao je u martu ove godine dve mere upozorenja RTV Pančevu zbog povreda odredbi Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o zaštiti ljudskih prava u oblasti pružanja medijskih usluga.

Kako stoji u obrazloženju prvog upozorenja televizija Pančevo je emisijama u februaru ove godine emitovala „uvredljive komentare“ na račun novinara sajta Pančevo Si Ti Nenada Živkovića.

Podsetimo, UNS je u februaru ove godine protestovao zbog priloga ove televizije u kojem je Živković nazvan „klasičnom lažovčinom“, „smradom“, „separatistom“, „dangubom“, „licemerom“…, nakon što je on govorio na protestu građana u Pančevu.

Drugo upozorenje Saveta REM-a izrečeno je RTV Pančevu po prijavi predsednice Višeg suda iz ovog grada Stanke Simonović zbog toga što su na internet stranici ove televizije objavljeni tekstovi „u kojima su iznošeni navodi o nestručnosti, nemoralnom i nezakonitom“ postupanju Simonović.

Uprkos izrečenim merama REM-a na ovogodišnjem konkursu za sufinansiranje medijskog sadržaja u Pančevu RTV Pančevo je direktno i preko produkcija dobilo rekordnih 139.000 evra.

U Pravilniku za sufinansiranju projekata za ostvarivanje javnog interesa u oblasti javnog informisanja navodi se da komisija koja ocenjuje projekte treba da se vodi kriterijumom da li su učesniku konkursa u poslednjih godinu dana izrečene mere od regulatornih tela, odnosno od REM-a i Saveta za štampu.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.